Nekad Noels | Medlem ansökning [Zingo]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LM.1904

Icke Medlem
Meddelanden
75
Reaction score
3
Vad är ditt namn i verkligheten? Noelsander

Vad är ditt discord namn? Kaleballe123

Vad är ditt födelsedatum? 8 Februari 2010

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Min karaktär heter Johan svensson och är 21 år gammal.

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll smart trevlig

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: min karaktär växte upp i sandy där han bode i 10 år sen flyttade han till paleto sen när han blev 20 så flyttade han till staden unive och han ville tidigt bli medborgare då han har bott här inan och vet att de är en bra stad med trevliga meniskor och johan har tänkt att bli kriminel sen när han har blivit medborgare.

Vad kan du bidra med till serverns RP? social rp och mer spelare bra rp och rolig rp.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska låta en anan person får vina istället för att du ska vina hela tiden.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? ja de har jag.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? vdm att man använder sin bill som ät vapen och powergaming2 att man spelar för pengar och makt.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej de lungt tack.

Nekad.
Anledning:
Ej utvecklad ansökan.

Du får ansöka igen om 24h. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka