Vad är ditt namn i verkligheten? Elis
Vad är ditt discord namn? elis020
Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 2008
Berätta om din karaktär. Min karaktär, Johan Hansson är uppvuxen i England med sin Pappa och Mamma. Hans storebror dog när han var 4 år gammal och har sen dess varit ensambarn. Johan har under hela sin barndom blivit mobbad i både förskolan och grundskolan. Varför han blev mobbad var för att han var så blyg och inte vågade säga emot men egentligen så är Johan en väldigt snäll och rolig person. På hans fritid så var han väldigt intresserad av bil racing och motorer och drömde om att bli en mekaniker när han blev stor. Han kände en kille som hette Adam som jobbade som mekaniker och han lovade Johan att när han blev 15 så skulle han få provjobba på bilfirman där Adam jobbade. Men när Johan fyllt 14 så berättade hans föräldrar om att de skulle behöva flytta till Sverige på grund av föräldrarnas jobb. Dom sa till Johan att han skulle se det som ett sett att börja ett nytt liv utan mobbning och med vänner men Johan visste att det bara skulle bli värre. Och rätt hade han verkligen för direkt när dom flyttat in i sitt nya hem i en liten förort i Sverige så blev Johan indragen i kriminella världen. Det började med att han hitta en anonym kille som hjälpte Johan med att sälja små grejer som snus och el-cigaretter men det räckte inte för Johan han strävade efter mer, men det slutade inte bra alls. Han fick som ungdom stora skulder hos en maffia boss vid namn Terry och har fortfarande kvar dom nu vid 23 års åldern. Han gör en massa ärenden åt Terry som droghandeln och sälja vapen men han fortsätter kämpa med att få bort skulderna så att han kan återgå till ett normalt liv och fortsätta jaga sin dröm som mekaniker.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag ska bidra till rolig en bra och rolig rp där jag ska va inblandad i många roliga scenarion och ha jävligt roligt med dom andra spelarna.
Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska spela för mig och min egen vinst. utan rp för mig och andra. Det ska vara roligt för andra spelare i staden också
Har du läst och förstått serverns regler? Kan du ge exempel på några av dem? Ja, 3 exempel jag tycker är viktiga är 1. Krim utan krim, det här är en regel som visar att man behöver köpa krim rollen för att få begå kriminella handlingar som att ha vapen, droghandel och rån. 2. RDM, en regel som tyder på att man inte kan gå o skada/döda någon utan anledning. 3. POWERGAMING, en regel som det läggs mycket vikt på för att få ett så bra rpande som möjligt, man ska inte prioritera sig själv och sina fördelar framför rpandet och dom andra spelarna
Har du någon erfarenhet inom rollspel? Japp
Heter du samma på discord som på steam? Ja
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej de tror jag inte