Nekad Yee | Medlem ansökning [Melvin13]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yee

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Vad är din steam profil länk? https://steamcommunity.com/profiles/76561199121921357/

Vad är ditt namn i verkligheten? Elis

Vad är ditt discord namn? Elis#2220

Vad är ditt födelsedatum? 18 Juli 1999

Berätta om din karaktär. Min karaktär heter Johan Hansson och är 23 år gammal. Han är uppvuxen på en gård utanför Malmö och har därför sin skånska dialekt. Nere i Skåne så blev han uppvuxen och gick i skolan och hade många vänner, men hans familj var ganska fattig och tjänade inte mycket pengar. Det blev även dyrt för familjen att ta sig in i stan med dom höga bensinpriserna vi har nuförtiden så han och hans familj flyttade till Unive City. Från att Johan var en snäll och laglig kille till att han blev en springis åt gangstern Terry. Så nu för tiden brukar Johan göra ärenden som vapensmuggling och narkotika försäljning åt Terry.

Varför ska just du bli Medlem på Unive? Jag vill bli medlem på Unive för att maxa mitt RP så att det blir mycket bättre och kommer även göra så att andras blir både roligare och bättre.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra till servern med en tryggare stad och en roligare och bättre stad. och hjälpa nya folk till servern. Så de också gör de till en tryggare stad.

Vad innebär det att man kan ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Att jag inte ska spela för mig och min egen vinst. utan rp för mig och andra. Det ska vara roligt för alla inte bara mig.

Hur hittade du Unive? JAg hittade Unive genom tips ifrån vänner och sociala medier

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka