Nekad Bumbi06 | Medlem ansökning [Lundgren]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Bumbi06

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? christopher

Vad är ditt discord namn? bumbi1337

Vad är ditt födelsedatum? 4 Mars 2006

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Förnamn: Johan Efternamn: Holm Ålder: 21

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Ambitiös, rättvis, hjälpsam

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Johan Holm växte upp i en liten stad och har alltid drömt om att bli polis för att kunna hjälpa människor och skapa ett tryggare samhälle. Han har nyligen flyttat till Unive City för att påbörja sin resa mot att bli en del av stadens poliskår. Hans mål är att arbeta inom rättsväsendet och bidra till att bekämpa brott och skapa säkerhet för alla invånare. För att nå sitt mål tar Johan småjobb för att försörja sig själv och bygga upp ett nätverk som kan hjälpa honom på vägen.

Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en seriös och engagerad rollspelsupplevelse där jag skapar en karaktär med tydliga mål och en realistisk bakgrund. Jag har god erfarenhet från andra servrar och kan hjälpa till att skapa en bra stämning genom att vara vänlig, respektfull och följa reglerna noggrant. Jag ser till att alla får en bra upplevelse genom att agera trovärdigt och skapa intressanta och engagerande scenarier.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man som spelare ska vara villig att låta motparten vinna eller lyckas i vissa situationer för att skapa en mer realistisk upplevelse. Rollspel handlar om att samspela och skapa en balanserad berättelse, där alla involverade parter får utrymme att utvecklas och bygga på sina karaktärers berättelser.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Nej, jag har aldrig brutit mot reglerna. Jag förstår vikten av att följa reglerna för att skapa en rättvis och rolig spelupplevelse för alla.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? ingen metagaming ingen powergaming ingen rasism inte rdma eller vdma

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nix

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka