Accepterad Yee | Ban Överklagan [Yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yee

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198954123588/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453d754d

Vad är din discord tagg? Elis#2220

Vem var det som bannade dig? Panda/Roziii

Bild på banmeddelande: Unive.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag bröt mot era regler § 4.4b som tyder på att man inte får använda sig av bug abuse vilket jag gjorde

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag var på nya koksstället och plockade, medans jag plocka så använde jag mig av /e cop vilket gjorde att jag kunde komma vidare till nästa blad snabbare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej det var det inte då jag bröt mot eran regel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Några små, några större. En var av dupe glitch för ett tag sen som jag av någon konstig anledning gjorde och en annan var krim utan krim då jag deltog i person rån när jag inte hade krim.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat hålla mig till reglerna istället för att /e copa så att jag kunde komma vidare till nästa blad snabbare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja det har jag, ag måste lära mig att ha tålamod eftersom det är viktigt när det kommer till RP istället för att göra saker så snabbt som möjligt för min egen vinsts skull, jag förstår verkligen varför ni valde att banna mig men jag kan försäkra er om att jag inte alls rpar såhär vanligt. Jag är väldigt insatt i just kokset och brukar ofta vara där och har aldrig använt mig av emote abuse förut. Den enda anledningen varför jag valde att emote abusa var för att det precis blivit inventory wipeo ch jag hade förlorat allt koks jag jobbat hårt för. Jag ångrar det så otroligt mycket och ber så hemskt mycket om ursäkt för att jag brytit mot era regler, jag lovar att tänka efter framöver och inte använda emotes som abuses utan bara för rp och scenarios skull. JAg hoppas att ni kan överväga att ta bort min ban då jag verkligen älskar servern och spelar på den jämt och nu när det är höstlov så hade jag sett fram emot detta extra mycket. JAg vet att jag har gjort fel och även gjort det ett par gånger förut men jag lovar att jag verkligen tycker om servern och att jag inte vill förstöra för någon annan spelare. Jag ber ännu en gång om ursäkt och verligen hoppas att ni kan ta bort min ban så att jag kan gå in igen och spela det skulle betyda mycket för mig och min fritid.<3333333

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? 100% (Jag kan inte lägga in bild för det funkar typ inte för mig att screena men det är bara att höra av er om ni verkligen behöver den så kan jag komma på något sätt att visa den.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka