Accepterad förortsbarn | Ban Överklagan (samuel10101

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

förortsbarn

Icke Medlem
Meddelanden
2
Reaction score
0
Länk till din steam profil: : https://steamcommunity.com/profiles/76561199792389605/

Ditt Hex-ID: 110000164f84b55

Vad är din discord tagg? forortsbarn

Vem var det som bannade dig? samuel10101

Bild på banmeddelande: sdadsadasasdadsads.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? hej jag vill börja med att jag ber om ursäkt om jag lallade igår i support men det var på grund av att jag var lite full och nu förstår jag verkligen varför jag blev bannad jag vill säga att det var fel av mig o köra på de sättet och jag förstår varför jag blev bannad men vill ochså säga att jag ångrar mig jävkligt mycket över mitt beteande och jag kan lova er jag har förstått felet jag har gjort men det är 3 dagar kvar på lovet lite oskysst o vara bannad dem sista dagarna

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. ja det var å att jag tog en bil som stog mitt på vägen sen valde jag köra sen fick jag prio på att mina vänner behöver hjälp så väljer jag och köra upp för ett berg som är typ 6 meter lång om ni förstår hur jag menar sen gick det inte o köra för det var nåt som plockerade vägen som väljer jag och byta håll och kör ner då körde jag och hoppa ner ifrån en sån sten grej och förstätte så skriver staffen till mig i ooc att jag ska köra seriöst men jag lovar jag svär på allt att jag inte såg att han hade varnat mig kollade inte på ooc chatten eftersom var lite full så jag tänkte inte på chatten eller når sen kör jag till prion så ser jag mina vänner köra efter en bil så jag hänger på killen i bilen väljer o hoppa ut o skjuta medans jag kör så jag gasar på för inte dö men han treäffas ändå mig och jag hoppar ner med bilen till en fotbollsplan typ så vänder jag mig om och kör på typ några stenar för att komma upp igen sen hoppar jag ut och får ner han gjorde ett snabbt kidnappnings scenario med han sen släppte jag han sen fick jag kom support medelnadet jag förstår det ser riktigt fel ut men för det första jag var ganska så full jag tror stäffsen märkte det ochså och för det andra alla gör misstag och jag har gjort ett misstag och jag har lärt mig ifrån den tack för att ni banna mig så jag kunde lära mig ifrån mitt misstag och jag lovar jag ångrar mig jätte mycket ni i efterhand och jag vill bara gå in o spela igen så jag hoppas om ni kan förstå mig och ge mig en andra chans

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. nej det var ingen felaktig ban men däremot fick jag en krim varning som var helt felktig för det här var ingen krim secnario det handlade inte om när jag skjöt det hanlde om på sättet jag körde sen så fråga jag krim anvriga som hade gett mig varning så säger dem jag lägger varning för power gaming sen så säger jag det har inget med krim rpn o göra sen säger dem du sprang runt med vapen i typ 2 sekunder innan du hoppade in i bilen och de han kör är att söka problem hos andra spelare på servern och jag tycker att 320 ska ta titt på detta för att det är inte bara jag som klagar på denna krim ansvariga beslut de många till han är välldigt oklar och ger krim varningar uatn o prata med själva spelaren sen när man frågar han varför så säger han ni kan överklaga på forumt jätte preoffonellt av han det är min åsikt inget peronligt mot han men tycker att ledning behöver ta hand om detta genast

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har varit bannad ett bar gånger innan men jag har aldrig varit bannad för powergaming men nu blev jag det och jag kommer inte göra om det eftersom jag ångrar mig

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat köra normallt och inte över stenar och på berg men som sagt alla gör misstag men det viktigaste är att erkänna att man har gjort fel och ångra sig verkligen och just nu klänner jag att jag ångrar mig så hade varit snällt om ni hade förtått mig ändå om jag hade gjort fel för att jag ångrar mig just nu i efterhand

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att aldrig köra som en galning igen och börja bete mig som en vanlig spelare på servern

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka