Nekad Yee | Ban Överklagan [Strömmen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Yee

Icke Medlem
Meddelanden
39
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199121921357/

Ditt Hex-ID: steam:1100001453d754d

Vad är din discord tagg? elkan203

Vem var det som bannade dig? Strömmen

Bild på banmeddelande: IMG_8838.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? JAg tror att staffs bannade mig eftersom att jag begick ett stort misstag och fritog min kompis ifrån fängelse utan krimroll. Och sedan även för att de inte tyckte att jag rpade sunt förnuft när jag gjorde fritagningen eftersom dom säger att polisen hade hållt i ett vapen när jag tog han gisslan, men det var inget jag såg.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag stod i en häktescell på polisstation och satt i ett samtal på polis discorden av någon anledning där dom ville prata om vad so mhade hänt och varför vi gjorde det. Men blev mjutad i typ 20 minuter och sedan blev jag kickad från polis dcn och sedan blev jag bannad ifrån servern.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Enligt mig så var det inte en felaktig ban då jag gjorde en fritagnign utan krim roll och fröstår därför varför ni valde att banna mig ifrån servern. Jag fick reda på i efterhand att det ansågs som en kriminell gärning och jag får därför egentligen inte göra det men det var inget jag var medveten om under gärningens gång. Jag förstår att ni valde att banna mig men jag ber så hemskt mycket om ursäkt och hoppas att jag kan få en andra chans då jag älskar att spela Unive. Det finns inget annat at tgöra och jag lovar att aldrig göra om det. Jag har under senaste tiden på Unive bara försökt göra roliga scenarion på serern och inkuludera många så fler får roligt och jag anser att det här scenariot faktsitk blev bra. Då det blev en fritagning, ett snutjag så poliserna fick medverka mer och sedan kanske inte slutet blev så bra men tycker ändå att det blev bra tillslut då alla åkte fast. Jag bert ännu en gång om ursäkt och lovar att aldrig göra om det, jag rpar som man ska hela tiden och följer reglerna, det var bara just denna gång som jag gick för långt och gjorde detta misstaget.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har haft flertal bans tididgare då jag kört och till och från från 2021. Jag har några bans som powergaming och sunt förnuft när jag var yngre och nyare på servern och inte riktigt hade koll på reglerna som jag har nu. Ifrån mina tidigare bans har jag lärt mig att lära mig serverns regler om vad man får och inte får göra och det har hjälpt mig mycket till att blir en bättre rpare och göra det roligare för både mig och mortparten i olika scenarion.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle kunnat läsa på mer om krimrollen och att det är den som behövs för att få göra en fritagning eftersom det var det stora misstaget jag begick. Sedan så såg jag ju inte att polisen hade ett vapen i sin hand men om jag hade sett det så hade jag aldrig gjort någonting för jag vet att jag inte kan gå emot någon beväpnad med vapen med bara en batong. Sen just att jag hade batongen var ett stort misstag ifrån min sida i scenariot, jag hade som sagt hittat batongen i en bil och tagit den, jag hade inte tänkt så mycket på att det faktiskt är ett av polisens "tjänstevapen", jag hade mer sett det som ett vanligt hjälpmedel som inte klassades som tjänstevapen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Det ända jag har lärt mig är att man måste vara krim för fritagning, och att batong klassas som ett tjänstevapen. MEN jag har har insett vilket misstag jag har gjort, och ett fått ett nytt perspektiv i det hela (från staffsens sida) och förstå därför allt jag har gjort fel. Med det vill jag säga att jag kan försäkra er om att det aldrig händer igen och ber ännu en gång så hemskt mycket om ursäkt, allt vi ville var att göra ett roligt scenario tillsammans men jag förstår att jag fuckat upp, så förlåt för det och tack för att ni läst min överklagan<3.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka