Nekad yzka101 | Ban Överklagan [Matt3]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

yzka101

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/methylphenidate1000/

Ditt Hex-ID: 110000139d9b026

Vad är din discord tagg? fade_droid

Vem var det som bannade dig? Matt3

Bild på banmeddelande: image_2025-12-06_172638648.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror bannen innebär att jag frågar någon att plocka kokablad för mig så sedan när jag säljer dem så kan han få pengar. Eftersom jag e plockare för grabbarna gruss så ville jag få hjälp av nån för att plocka med mig så att vi kan göra det dubbelt så snabbt. Jag skulle inte säga att jag liksom utför kriminella handlingar men jag ville få hjälp för att kunna plocka snabbare och få mer pengar.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag frågade nån i en bilfirma när ingen tittade om han ville plocka så sa han hur mycke jag sa 100-blad för 30k och det jag menar för det är att han ska inte sälja dem till mig men vi ska liksom jobba sm ett lag för att sälja dem tillsammans till grabbarna grus.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker jag tycker det var en felaktig ban eftersom Matt misstänkte mig för att fråga och sedan köpa men det var et inte. Jag menade om han kunne plocka så kan vi sammla tillsammans sedan sälja tillsammans och spita pengarna.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. 1 av mina tidigare bans var om suntförnuft vför att jag inte rpa mina skador men jag har lärt mig nu m mina misstag och sa inte göra om det.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? ja kanske sakt det lite mer tydliggare och gå bakom byggnaden som vi skule göra tills han som säljer bilar kom.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja att inte leka som att jag vill köpa eller är kriminell men det enda jag ville verkligen ha är hjälp.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka