Nekad xzclayz | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xzclayz

Erfaren Medlem
Meddelanden
1,085
Reaction score
841
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199258504171/edit/info

Ditt Hex-ID: stream:11000014d618beb

Vad är din discord tagg? xzclayz

Vem var det som bannade dig? Zem36

Bild på banmeddelande: Screenshot 2024-02-20 123542.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Det finns flera möjliga skäl till varför staffs valde att banna dig. För det första kan det vara att de ansåg att din handling, även om den var oavsiktlig, bröt mot serverns regler eller skapade en olämplig spelupplevelse för andra användare. Att använda bindningar eller makron för att utföra snabba eller oavsiktliga handlingar är vanligt förekommande i många spel, men om det resulterar i att en annan spelares upplevelse störs eller regler överträds kan det fortfarande vara en orsak till åtgärder från personalens sida. Din ursäkt och medvetenheten om ditt misstag är viktiga steg mot att lösa situationen. Att erkänna felet och visa ånger visar att du är beredd att ta ansvar för dina handlingar och att du respekterar reglerna och gemenskapen på servern. Det är också viktigt att kommunicera öppet med personalen och visa att du är villig att samarbeta för att undvika liknande situationer i framtiden. Genom att visa respekt för reglerna och förståelse för dess konsekvenser kan du öka chanserna att få en andra chans på servern.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Vi va vid vårt gänghus och chillade och sen lallade min kompis att han tog mig i th. och sen blev jag bannad

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. När det kommer till att bedöma om en ban är felaktig eller inte, är det viktigt att ta hänsyn till alla aspekter av situationen. För det första är det viktigt att noggrant analysera händelsen som ledde till bannlysningen och bedöma om den bröt mot serverns regler eller inte. Om din handling, även om den var oavsiktlig, fortfarande bröt mot reglerna kan det vara svårt att hävda att banet var felaktigt.

Samtidigt är det viktigt att komma ihåg att människor kan göra misstag och ibland kan regler och policyer på servern vara otydliga eller öppna för tolkning. Om du anser att bannlysningen var orättvis eller att det finns omständigheter som bör beaktas, är det rimligt att diskutera detta med serverns personal. Att förklara din syn på situationen och varför du anser att du förtjänar en andra chans kan hjälpa till att belysa dina motiv och avsikter.

Det är också viktigt att notera om det fanns andra som var inblandade i händelsen och hur deras agerande kan ha påverkat situationen. Om flera personer var inblandade och agerade på ett liknande sätt kan det vara relevant att diskutera detta med personalen för att få en mer nyanserad bild av hela händelsen.

Att be om en extra chans och visa att du är beredd att lära av dina misstag och följa serverns regler är ett viktigt steg för att återvinna tillit och tillåtas återvända till gemenskapen. Att vara öppen för dialog och samarbete kan öka chanserna för en positiv resolution och en möjlig upphävning av bannlysningen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blevit bannad 2 gånger tidigare då jag körde för snabbt en gång

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte råka klicka på G

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag har förståt vad jag gjorde fel och ber om ursäkt

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka