Nekad .Scizzy | Ban Överklagan [.3lza]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

.Scizzy

Icke Medlem
Meddelanden
2,389
Reaction score
601
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199797792316/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? .realscizzy.

Vem var det som bannade dig? @.3lza

Bild på banmeddelande: bild_2025-12-23_140253818.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag blev bannad för VDM, och jag vill börja med att säga att jag förstår varför situationen kunde uppfattas så. Det var aldrig min avsikt att skada någon eller bryta mot serverns regler. Händelsen skedde på grund av ett misstag/ett dåligt beslut i stunden, och inte med mening.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Eftersom att jag medvetet valde o köra på en skjukvårdare, Grejen är att han gav mig 60min krycka när det var min kompis som hade blivit dödad, sedan ifrån första början så var det ngn typ av bugg för då skjukvårdaren så att när han skulle kolla puls o skada osv, så blev rk automatiskt revvad, då trode vi att denna skjukvårdaren var korrupt så vi frågade ifall han kunde minska krykan till 5 min, men då gav han mig krykan istället vilket gjorde att jag blev irriterad, men jag lovar att jag ska tänka på konsekvensserna till mina handlingar tills vidare.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban, utan det var jag som gjorde fel. Situationen klassades som VDM och jag förstår i efterhand varför. Det var ett misstag från min sida och inget som var planerat eller gjort med dålig avsikt. Jag har läst igenom reglerna igen och lärt mig av händelsen, och jag kommer se till att det inte händer igen.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Inte blivit bannad på de senaste 3 månaderna.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Ja, jag hade kunnat göra annorlunda. Jag borde ha undvikit att använda fordonet i situationen och istället valt ett RP-mässigt alternativ, till exempel att stanna, backa ur situationen eller ta kontakt med den andra spelaren på ett mer korrekt sätt. I efterhand förstår jag att mitt agerande bröt mot reglerna och jag tar ansvar för det. Jag har lärt mig av detta och kommer agera annorlunda i framtiden.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag har lärt mig av min ban. Jag har fått en tydligare förståelse för vad som räknas som VDM och hur viktigt det är att alltid sätta RP och andras spelupplevelse först. Jag har också lärt mig att tänka lugnare i pressade situationer och att välja regelrätta RP-lösningar istället för snabba beslut. Det här är något jag kommer ta med mig framöver så att det inte händer igen.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka