Accepterad Xsuntz | Ansökan till Servervakt [yro]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xsuntz

Icke Medlem
Meddelanden
106
Reaction score
14
Vad är ditt namn i verkligheten? Melker

Vad heter du på discord? Xsuntz

Vad är ditt Hex:ID 11000014718fe08

Ange ditt födelsedatum 20 Maj 2008

Beskriv din dagliga aktivitet. måndag-fredag 18-23
Helger/lov 14-02

Hur länge har du varit medlem på Unive? sedan september 2021

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) file:///C:/Users/melle/Downloads/IMG_3896.png

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. en servervakt på unive har som uppgift att medans man RPar hålla ett extra öga efter reglebrytare. om man ser att någon bryter mot regler så kan man använda sig av kommandon /ban eller /kick beroende på hur allvarligt regelbrottet var. när du bannar eller kickar så ska du alltid skriva en förklaring till varför du bannade och skicka ut banbevis i form av klipp och förklaring i servervaktsidan på unives discord. en servervakt ska inte avbryta sin rp för att stoppa en regelbrytare men servervakter är ungefär som staffs nissar som hjälper dom med mindre grejer så Staffs kan fokusera på de större regelbrotten.

Varför vill du bli servervakt på servern? jag vill bli servervakt för att jag har varit det förut och tyckte att det var kul att hjälpa till. jag är bra på att ta ansvar och jag kan reglerna på unive bra. jag vill också kunna se till så att regelbrotten minskar då jag är polis på servern och ser dagligen att regelbrott begås.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. korruption och abuse är när man använder sina perms till sin egen eller till ens kompis fördel. som att tex banna någon som rånar
dig ingame för att inte behöva ge bort dina saker

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka