Ej Antagen William07 | Ansökan till Servervakt [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William07

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,442
Reaction score
110
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? .william07.

Vad är ditt Hex:ID steam:11000014ba9208b

Ange ditt födelsedatum 20 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. Vardagar - 2-4 h
Helger - 3-6 h
Lov - Brukar oftast vara bortrest under lov men om jag är i Sverige så är det ungefär 4h om dagen

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag har varit medlem sen 2021 men jag tog en paus i 1 år men nu är jag tillbaka

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Det står 22 gånger men har endast 3 bans som stämmer överens att jag har gått emot reglerna. Kolla dokumentationer om mig, finns aldrig indragen kriminell roll eller servervakt. Här är min bild https://cdn.discordapp.com/attachments/1370760730776703047/1438122459034419240/image.png?ex=6915bb69&is=691469e9&hm=184d39d6c70512ba82519d98b557f6e7f9d9361a6e0be9ab66036fbebf4f4c54&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Ens servervakts uppgift är som att vara en civil polis kan säga. Ifall du ser aktiv regelbrott som RDM eller VDM så kan man använda sig av sina perms för att få bort personen ifall hen gör det aktivit ifall staffsen ej hinner reagera. Sedan kan servervakter också bidra med att DV fordon som står i onödan vilket kan minska lagg. Men i helheten som servervakt vill man se till att inte vara som en staff, utan att man rollspelar som vanligt och sedan ifall något regelbrott bryts framför en som t.ex sexuell ofredande ska man banna individen och sedan skicka vidare till staffs. Detta underlättar staffs men också resterande spelare på servern som försöker rollspela och undvika regelbrytare.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom det kommer alltid uppstå små fel ingame som gör att det blir mycket enklare om man själv kan återgärda direkt istället för att tillkalla på staffs. Sedan har jag också varit servervakt tidigare så vet vad som krävs och behövs som servervakt. Sedan skapar en servervakt ett enklare flyt i servern som jag vill gärna bidra till!

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse innebär att man använder sina befogenheter på fel sätt när man inte har stöd till det. Ett exempel på abuse är att man ser att ens health är låg så istället för att gå till sjukhuset så skriver man /revive men också att man kan banna någon för att få för sin egna fördel

Nekad. Anledning: Test-Medlem Du får ansöka igen om 1 vecka. Lycka till nästa gång!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka