Antagen LiamSwe27 | Ansökan till Servervakt [bacon]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

LiamSwe27

Icke Medlem
Meddelanden
1,135
Reaction score
467
Vad är ditt namn i verkligheten? Liam

Vad heter du på discord? liamswe27

Vad är ditt Hex:ID finns i ansökningar :)

Ange ditt födelsedatum 8 November 2011

Beskriv din dagliga aktivitet. Mycket aktiv, flera timmar om dagen.

Hur länge har du varit medlem på Unive? Sedan 23/07/2025.

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Några tidigare bans, några bans för småmisstag som ej upprepas igen.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Jag har sedan tidigare varit servervakts ansvarig på servern flertal gånger, därav vet jag hur en servervakt ska agera och dens uppgifter. En servervakts främsta uppgift är att underlätta för serverns staffs. Detta gör du genom att till exempel DV:a fordon som står hejvilt runt om i staden för att spara servern prestanda och att banan små lallare vid Marja lisa. En servervakt har ganska simpla och enkla uppgifter men det krävs ändå att rätt personen rekryteras till servervaktsteamet.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom jag inte är som alla andra spelare. Jag gillar att spela ett socialt rollspel och har ganska fint historik. Som sagt vet jag hur en servervakt agerar i situationer när olika händelser sker vilket kan vara en lättnad för många. Jag vill vara med servern utveckling framåt och jag kan iallafall hjälpa en liten del genom att bli en del utav servervaktsteamet.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption som servervakt är när man bryter reglerna inom servervakts rollen. Det kan vara att du märker att din vän lallar men inte gör något efter det är just din vän. Abuse är när du använder din roll för att göra negativa grejer. Det kan vara att du dvar en bil som har en glock i sig i ett pågående efterfölje för att inte tappa glocken.
Hälsningar,

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka