Antagen ICA Jerry | Ansökan till Servervakt [ade.m.]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

ICA Jerry

Medlem
Servervakt
Meddelanden
12
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? Gustav

Vad heter du på discord? ice_cxt

Vad är ditt Hex:ID 1100001436ee540

Ange ditt födelsedatum 6 Mars 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Jag är online nästan varja dag då jag har lagt av med alla min sporter och gått över till gym, jag brukar vara online minst en timme varje dag, och är tillgänglig i DC nästan 24/7

Hur länge har du varit medlem på Unive? Jag blev medlem för ca 6 månader sen

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Har en tidigare ban (powergaming)

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Min uppgift som servervakt är att se till att alla följer serverns regler och att spelmiljön är trevlig för alla. Jag spelar som vanligt, men har även ansvar för att ta åtgärder mot personer som inte kan bete sig eller bryter mot reglerna. Man kan säga att jag fungerar som en personal eller ordningsvakt på servern.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli en servervakt för att göra min och andras upplevelser bättre, det är ju extremt tråkigt ifall man är i ett scenario och en icke glider in och ramar alla sen är det näst in till omöjligt att få stop på dem då man inte kan ta åtgäder mot dem utan man måste ge en kick eller sv ban.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse betyder att en servervakt missbrukar sin makt. Det kan till exempel vara att gynna vänner, straffa folk utan anledning eller använda sina befogenheter för egen fördel istället för att följa reglerna rättvist.

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Godkänd efter muntlig intervju. Välkommen till Servervakt Teamet!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka