Accepterad xf 1 | Ban Överklagan (Liddegame)

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

xf 1

Medlem
Meddelanden
117
Reaction score
3
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199109039120/

Ditt Hex-ID: 11000014478e410

Vad är din discord tagg? xf haha

Vem var det som bannade dig? toris

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-08-14 182413.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? för att jag skrev ett discord namn i twitter som var halv ooc och viste inte ens om att det var hans dc namn för att min vän sa ingame att jag skulle söka nåt namn i twitter till han för att han inte hade en mobil.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. jag skrev hans dc namn i twitter som sagt viste inte att det var hans dc namn och sedan blev jag intagen till staffsamtal efter det blev det supp och efter det blev det en 7 dagars ban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. jag tycker absolut inte den var felaktig från staffteamets sida men om man tänker i mitt perspektiv så är det lite surt som sagt viste inte att det var hans dc namn.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. jag har blivit bannad på unive nåra gånger tidigare och en ban jag kan minnas var när jag var ny på servern jag tror det var runt i slutet på 2021 jag var icke medlem och hade köpt en bil på marjalisas och då hängde man ju mycket på piren och dessa allmänna platserna oftare. Jag kunde inga regler och detta var min första fivem server och nån dag kom det ett stort gäng på cycklar till piren och på nåt skumt sätt fick jag för mig att massvdma hela gänget, nån sekund efter blev jag bannad av bubblegum och medans jag var bannad kollade jag på cosmo som brukade vara live på twitch som också körde på unive, rp började se mer och mer roligare ut, när jag kom tillbaka började rpa socialt och på en högre nivå.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? jag hade kunnat struntat i att skriva hans namn i twitter antar jag.

Har du lärt dig någonting efter din ban? ja jag ska alltid ta reda på vad folk heter ingame och inte bara lyssna på mina kompisar säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja jag fattar.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka