Nekad Liddegame | Ban Överklagan [3lvis]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? Liddegame#1335

Vem var det som bannade dig? TECCA

Bild på banmeddelande: image.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att de tror att jag fear rpade fast det var inte ens jag som gjorde det utan ett allierande gängsmedlem

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och en kille i vår allians var ut och körde runt. Han som jag åker med ser att de skit många människor på crossbanan vi området. Han åker fram och från ingen stanns går de fram och riktar. Av ren instinkt körde han iväg pch de började skjuta mot oss. Vi stannar och jag hoppar ut ur baggen på bilen och börjar springa runt. Jag möter en kille och skjuter ner han., och sen kommer en till grabb som jag även dödar. Sen så benar jag någon och så blir jag anticheat bannad. Den blev såklart borttagen av jimmie, eftersom att jag inte fuskar och att de var en felaktigban.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det som är felaktigt är atT han bannar fel person. Det var inte jag som fear rpade, vilket jag även sa till han. Han baserar sin åsikt på ett klipp där man ser en bil med tonade rutor och chansar bara på att jag sitter i den bilen. Inget id eller något, utan bara en chansning för att han måste få någon bannad. Så han har inget bevis på att det är jag som kör bilen eller att det satt någon annan i bilen. Så han har inget bevis. Så det blir ord mot ord. Jag säger att jag inte körde bilen och att jag la i baggen och han säger att det inte stämmer fast han inte speccade scenariot. Så om det är någon som ska bli bannad är det han som körde bilen, inte jag. Men man kan inte bara banna en person för att man tror att personen satt och körde bilen. Jag kan ju inte ta någon annas konsekvenser bara för att han inte hittar vem som körde bilen. här e klippet: https://medal.tv/games/screen-capture/clips/lT4LetNSO7nXDXcDn?invite=cr-MSxWdVgsNTE4OTcwOTEw&v=49

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. bara några fåtalgånfer men flesta borttagna

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Nej eftersom att jag satt i baggen och körde inte bilen, detta får ni isånfall ta med killen som körde bilen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet inte kanske inte ligga i baggen och var mer synlig

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka