Accepterad Liddegame | Ban Överklagan [BG]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Liddegame

Medlem
Jobbstyrning
Meddelanden
112
Reaction score
2
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199023958278/

Ditt Hex-ID: 11000013f66a906

Vad är din discord tagg? Liddegame#1335

Vem var det som bannade dig? Bubbelgum

Bild på banmeddelande: IMG_2655.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag kan inte ha bild på bannen för är inte hemma så ni vet de på föregående fråga. För att jag gick in på min sjukvårdare för att hjälpa skottskadade efter skottlossning

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jo men jag var ut med min polare och sen var det några grabbar som dödade min polare. Jag springer därifrån och låter scenariot spela ut sig själv. Efter scenariot ligger det skit många döda vid lz. Jag bestämmer mig då för att gå in på min sjukvårdare för att hjälpa dessa. Jag går in och hjälper alla där. Jag hjälper bara en från min allians och resten är från krigsallierade. Jag ger alla lika dan krycka och rpar på att det blivit skjutna.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Jag tycker att jag gjorde fel med att sticka direkt till platsen efter scenariot. Jag skulle väntat längre eller tagit den till sjukan på min vanliga gubbe. Jag förstår verkligen vad jag gjorde för fel och de va dåligt av mig. Men samtidigt så tänkte jag att det är synd att de bara ska ligga döda där jätte länge och sen ändå få lång krycka. Så tänkte att om de får hjälp så fort som möjligt kan de får rpa så snart som möjligt. Men detta var helt fel av mig och jag instämmer att jag gjort ett regelbrott. Men eftersom jag aldrig fått en tjänste varning eller något sånt. Så hade det kanske räckt med de. Eftersom jag lärt mig av detta scenariot och kommer aldrig göra om det.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Ja men det flesta har blivit hävda

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag skulle tagit dem till sjukan på min vanliga karaktär som jag redan var inne på och rpat där ifrån eller ringt ambulans till platsen för hjälp.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja, jag kommer aldrig gå in på min sjukvårdare efter att ha varit med vid en skottlossning. Jag ska låta scenariot spela ut sig och vänta och se om andra ambulanser eller poliser kommer till platsen. Eller att jag själv hjälper mina polare på min vanliga karaktär och inte gå in på sjukvårdare. Eftersom att det kan ses korrupt.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka