Nekad 1.Olise! | Beslut Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

1.Olise!

Medlem
Meddelanden
9
Reaction score
0
Ditt discord namn: 1.onefiftyy

Ditt Hex-ID: Går inte o lägga in det, det står bara whoops när jag ska söka upp mitt hex id.

Vad för typ av beslut gäller det? Blev bannad i vanliga dcn och i krim dcn men vet inte varför och hur länge.

Vem/vilka tog beslutet? Vet inte vem som bannade mig.

Varför tror du själv att beslutet togs? Har ingen aning

Hur är beslutet felaktigt? igår så blev jag bannad 7 dagar för fear rpa och det förstår jag helt att jag blev bannad för eftersom det var jag som gjorde fel men det är inte det jag vill överklaga nu, det jag vill överklaga är varför jag blev bannad i vanliga dcn och krim dcn helt plötsligt, för jag fick ju en 7 dagars ban och det ska jag inte bli bannad i vanliga dcn och krim dcn för. Den ända anledningen jag kanske vet varför jag blev bannad för är att jag joinade Tmf dcn och verifierade mig där, jag gjorde det för att jag skulle in på Tmf och värma upp lite och efter jag hade gjort det så gick jag in på discord och då märkte jag att jag inte var med i Unives vanliga dc och krim dcn, då försökte jag joina Unive discorden igen och då stod det att jag var bannlyst men jag vet inte varför.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget klipp på detta.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka