Accepterad Xelf | Ban Överklagan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Xelf

Medlem
Meddelanden
157
Reaction score
4
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198799647280/

Ditt Hex-ID: 11000013207f230

Vad är din discord tagg? .Xelf

Vem var det som bannade dig? Dolma76ett

Bild på banmeddelande: 12.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För jag åkte till paintball för att få skott i mitt vapen och jag vet att man inte ska göra det men vi hade fått in vårt helt nya vapen och jag visste att man kunde göra det och dum som jag är gjorde jag det utan att tänka.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade köpt ut vårat vapen och jag körde till paintball jag tog upp mitt vapen och gick in i en match och sköt sen lämnade jag det.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var inte en felaktig ban Dolma76ett satt bannen helt rätt, det var jag som gjorde fel i detta jag tänkte inte mig för och hade inget konsekvenstänk och gjorde en sak som jag vet att man blir bannad för. Men jag är dum och inte tänker mig efter vad jag gör. Nu när jag vet att staffsen bannar direkt så kommer jag inte göra detta igen för vill inte vara bannad

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. I min bantotal har jag blivit bannad 3 gånger med denna bannen och det är en vdm och den har jag lärt mig av och gör inte sånt längre sen en som jag inte riktigt kommer ihåg.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Jag hade kunnat köpa skott och skitit i att visa att jag vill bli bannad. Om jag skulle köpt skott skulle jag aldrig bli bannad jag tänkte inte mig för och gjord ett väldigt dumt beslut och kommer ej göra om detta mera.

Har du lärt dig någonting efter din ban? att jag aldrig ska försöka få skott från en bugg för man blir bara bannad av det i slutet och man alltid ska köpa skott från en skott tant

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka