Nekad Hedgehog | Beslut Överklagan [Gargantua]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Hedgehog

Aktiv Medlem
Servervakt
Meddelanden
892
Reaction score
32
Ditt discord namn: eric

Ditt Hex-ID: steam:11000011493437c

Vad för typ av beslut gäller det? Poäng

Vem/vilka tog beslutet? Ghostyy2k, Gargantua

Varför tror du själv att beslutet togs? Beslutet togs för att ena staffen ansåg att jag sköt en kriminell utan vapen. Jag avlossade skott som hade i grundtanken att personen skulle "bendammas". Jag träffar 4st skott varav 3 i benet och ett i axeln pga rekyl, istället för att han blir bendammad så dör han. Detta var inte avsikten och staffsen ansåg att det gick överstyr.

Hur är beslutet felaktigt? Som jag sa så var min grundtanke att bendamma, Detta beslut baserades på att perosnen var delaktig i en pågående skottlossning där han och hans kompanjoner hade dödat 3st andra personer. Dem står och riktar medans jag vänder om och tar skydd. Då väljer en av gärningsmännen att rusha mig och jag försöker träffa ben, alla missar och hans ped springer bort så att den blir "optimerad" Det blir svårt o säga vad han ska göra men jag ser vapen i hans hand och han vrider o vänder, Jag tror i stunden att han ska vända och skjuta mig när han ska hoppa in i bilen. Jag bestämmer för att skjuta ben och fyra skott träffar, olyckligtvis så dör han direkt istället för att ha den avsedda verkan som jag ursprungligen hade tänkt mig. Detta är olyckligt men i återgärderna som placerades så stod det att jag gick för o döda en krim utan varen som absolut inte var fallet. Jag försökte stoppa en människa som hade nyss dödat tre personer och vilken polis som helst hade försökt skjutigt i denna situation. sen är det som sagt olyckligtvis att han dör men jag träffade honom fyra gånger, varav tre träffade ben och en träffade axeln pga rekylen. Ingen av dem tre tidigare skotten lyckades med att få honom att kolapsa så det fjärde och sista skottet som träffade benet gjorde så att han dog. Man kan se hur detta inte var åsikt då jag träffar 3/4 skott i benet och inte siktade huvud eller började med att skjuta när jag först anlände till platsen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/mKwb7mySVJmXhCJIX?invite=cr-MSxlM3AsNTA5Mjc5MDk

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Tillbaka