- Meddelanden
- 165
- Reaction score
- 4
Blacklist-referens
ID: 1188 — Tredjepartsprogram
Anledning: Fuskar och har loader på sin dator.
Personal: Berra1213
Datum: 2026-06-24
Visa på portalen
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Ja de var såhär att jag dör i en skottlossning där jag dödar en. Sen får en staff som speccar detta scenariot ett skott på sig och dem antar att det är jag som skjuter. Ni har inga logs på att det är jag, såg man att det var jag? eller bara antar ni. Hörde att ni pratade med isse också och han kunde ju själv intyga på att jag inte fubbade. Visst jag hade fusk på min dator och absolut det blir ju jättekonstigt att jag har det när en sån här grej händer. Men som sagt ni har ni fortfarande inget som tyder på att jag använde fusket förutom en staff som blev prickad av ett skott av en person som ni ANTAR var jag. Sedan är det ju lite svårt att faktist komma fram till något när alec bara sitter å surar för att han tror att han alltid har rätt och vet allt. Men upperbarligen som gör han ju inte de. Därmot fattar jag ju såklart att ni tror att ja fuskar för ja har fusk på min dator men ni hade ju inget som tydde på att jag använde det.
Tar du ansvar för det som hände? Jag tar ansvar för att jag hade ett gammalt fusk på min dator men som jag inte använt och för att jag hade privata montage på datorn. Men jag tar däremot inget ansvar för att jag "fuskade" nu på unive. Jag har verkligen aldrig fuskat på unive. Jag har blivat bannad för fusk en gång men det var felaktig så 320 unbannade.
Vad har du lärt dig sedan dess? Jag har lärt mig att inte göra unive montage för privata skäl och faktist kolla genom min dator inte jag börjar rpa på unive rollspel.
Varför ska vi ge dig en till chans? Eftersom jag inte fuskade.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...0f00e4b2af8af6bea0a4a1e2be5614ce729404dba584&
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja