Accepterad Norton. | Åtgärd Överklagan [mekka]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Norton.

Medlem
Meddelanden
453
Reaction score
7
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 815236068965744711
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv jag och min boss åker i en bil sedan så kommer de folk som börjar skjuta på dom. efter de senariot hände så kom en polis. först så skjöt jag mot han för att jag hade inte någon stans att ta vägen. efter de så benade han mig och jag ställer mig upp och lyssnar inte på vad han säger utan jag börjar gå iväg lite. sedan så skjöt han ett skott i min arm och då ser jag att hans vapen inte är riktat på mig och då väljer jag att skjuta han. Vet att detta var fel och dumt av mig utan istället kunnde jag bara tagit upp händerna och sedan förlorat direkt istället för att feara.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Själv så tycker jag inte att beslutet som staffsen gjord vad fel tycker att de gjorde rätt för att jag gjorde fel och bröt mot serverns regler. de ända som skulle vara felaktigt i den sitvationen är när han skjuter ett skott i min arm så börjar jag skjuta men han riktade ej på mig i den stunden. Men jag förstår vad jag gjorde fel och detta kommer ej att hända igen

Har du bevis som stödjer din överklagan? har inget.

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka