Nekad Xavius | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Xavius

Medlem
Meddelanden
87
Reaction score
6
Ange ditt födelsedatum: 25 November 2007

Vad heter du på discord? xavius#5034

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 109 Timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Beror på omständigheter om jag har många läxor är det mindre men på helgen kommer jag köra mer

Hur ofta kommer du vara inne? Kommer försöka varje dag och mycket på helgerna

Hur många timmar har du på FiveM? 109 Timmar

Vad heter du? Viktor Larsson

Hur gammal är du? 25 år gammal

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill hjälpa folk i nöden och det kändes som om det var ett spännande jobb att jobba som så jag studerade det i högskolan.
Det känns rätt för mig att jobba som sjukvårdare, får en bra magkänsla och har alltid gillat yrken inom sjukvård.
Min dröm är att få hjälpa folk på det bästa sätt möjligt.
Jag är en studerad sjuksköterska och undersköterska och är väldigt taggad att få chansen att jobba inom Sjukvården

Varför ska just du bli anställd? Jag är väldigt seriös när det kommer till seriösa saker. Jag tror att om fler som jag skulle jobba där skulle staden vara ett bättre ställe. Vid allvarliga situationer är jag lugn och är kunnig att göra mitt jobb professionellt även under stressiga situationer.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Nej. Blev Tog precis studenten från skolan så jag är helt ny men tror att jag skulle bra en riktigt bra sjukvårdare

Berätta vad HLR är för någonting HLR är Hjärt och lungräddning. Det viktigaste en människa ska kunna, det kan rädda ens liv innan ambulansen har kommit till plats.
När man ska göra HLR är det viktigt att kontrollera luftvägarna så att du inte blåser in blod/spyor in i lungorna.
Efter det är det viktigt att du gör 30 kompressioner och två inblåsningar.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Information som är viktigt och akuta för ett uppdrag eller kommande uppdrag ska kunna fömedlas utan att bli blockerad av småprat i bakgrunden. Så ingen annan som pratar vid radiodisciplin

Har du några andra frågor? Nej

Tillbaka