william_ungabunga1 | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Statex

Medlem
Meddelanden
40
Reaction score
4
Ange ditt födelsedatum: 30 April 2008

Vad heter du på discord? frulle_bulle13#3626

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? ca 1000 timmar kanske lite mindre

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? när jag slutar skolan till jag går och lägger mig alltså ca 6-7 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? samma svar som förra

Hur många timmar har du på FiveM? ca 1000 timmar kanske lite mindre

Vad heter du? felicia bjur

Hur gammal är du? 22 jag fyller den 04 30

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? för jag har mycket efarenhet inom sjukvården och kan mycket som en sjukvårdare. den 17 maj när jag var 10 år så gjorde jag faktiskt en riktig lungräddning på min vän. första gången jag kände att jag kan, att jag kan hjärt och lung räddning, HLR som det också kallas. vi lärde oss det här i skolan med dockor. och alla förutom 5 klarade testet och jag var en utav de som klarade. jag kan HLR sedan jag var 10 år helt enkelt.

Varför ska just du bli anställd? för att jag kan mycket inom sjukvårdare och väldigt mycket efaren het. hur jag skulle vara som person inom yrket: bra kondition, kan mycket särskilt HLR, vet vad radio disciplin är och kan eller ja är det, enkelt förklarat jag kan väldigt mycket inom sjukvårdare yrket.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? jag kan mycket och förstår mycket inom HLR alltså hjärt och lung räddning, det ska vara 30 bröst och 2 in blås. kan hantera en människa på ett bra sätt, om jag skulle rädda eller hjälpa en person så skulle jag göra det på bra sätt och inte något slarv. jag är också väldigt simkunnig, händer ofta att det kan finnas kroppar/personer medvetslösa i vattnet/botten eller som kanske håller på att drunkna, jag kan simma riktigt bra och har fått 11 medaljer inom simskola och 5 andra på några lopp. jag kan mycket mer men det kan vara lite komplicerat!

Berätta vad HLR är för någonting HLR som betyder Hjärt och lung räddning är något man kan göra om någon är medvetslös. man gör det oftast på plats för att göra det snabbare, då menar jag att det går snabbare än att åka ända in till sjukhuset. det man måste göra är 30 bröst, alltså ha händerna på magen/bröstet och trycka ner 30 gånger, och också 2 in blåsningar. det är också bra om man räknar lite tyst för att komma ihåg hur många man har gjort.

Förklara vad radiodisciplin innebär. radio disciplin innebär att man inte ska ha något trams i radion, alltså inge skrik eller bråk. ett exempel är att man säger på rätt och ett bra sätt, alltså tillexempel: 3628 skulle vilja ha lite assistans, är vid båtbolaget KOM. då skulle jag säga att man säger på ett bra sätt, alltså man ska nog inte säga: 3628 kom nu behöver hjälp, kom då. liksom det låter liksom inte rätt. det är viktigt med radio disciplin så man hör och förstår vad en säger.

Har du några andra frågor? nej faktiskt inte. önskar bara en fin dag!

Hej!
Din ansökan har blivit godkänd, du får gärna ta en intervju genom att gå in på våran discord och följa angivningar här: https://discord.gg/7QgTwD3mnn Vi ser gärna att du tar din intervju inom en vecka för att vi enkelt ska kunna hålla koll på allt. Lycka till på din intervju!
//Sjukvårdsledningen

Tillbaka