Accepterad William07 | Ansökan till Servervakt

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

William07

Välkänd Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
2,442
Reaction score
110
Vad är ditt namn i verkligheten? William

Vad heter du på discord? William07#1267

Ange ditt födelsedatum 20 December 2007

Beskriv din dagliga aktivitet. 16-22

Hur länge har du varit medlem på Unive? 1.4 år

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) 4 giltiga bans

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. Servervakts uppgift är att få bort personer under stunden och vara som en civli vakt. Man ska ej söka till problem. Servervakter ska få bort regelbryttare och lallare på servern. Detta är för att hjälpa till staffs att få bort så många som möjligt. Vi kan också t.ex revva folk eller mig själv ifall det sker en bugg så man inte behöver spamma flertals med reports.

Vi ska se till att rp nivån är en rätt bra hög nivå nära runt om oss. Vi är här för att bidra till servern och hjälpa nya spelare och kanske kan kicka och länka reglerna för att det ska underlätta för dom och oss. Men något som är viktigt är att vi inte är staffs och endast "civila" vakter som inte letar efter problem men ifall det kommer så sköter man de

Varför vill du bli servervakt på servern? För att jag har varit de tidigare och känner att det finns många lallare man måste få bort på servern. Jag vill såklart också bidra så mycket som möjligt till servern och hjälpa. Samt kommer det underlätta för mig som pllis när folk copbaitar t.ex då kan jag skicka dom istället för att spamma reports.

Sen har jag var sv ansvarig så har mycket goda kunskaper

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Detta menas att man utnyttjar sina perms för sin egna vinning. T.ex man kanske blir dödad och revvar för man inte orkar vänta 12 h.

Det kan också vara att man ha toggleid under scernio för att kunna göra det lättare för sig att se igenom väggar och kunna vinna mycket lättare. De är abuse och korruption att man utnyttjar sina perms på fel sätt.

Vidare till muntlig intervju, vi skriver ut när vi tar intervjuer, du har 48 timmar på dig. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka