Inaktuell Riktigawiking | Ansökan till Servervakt [William07]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Adoni

Helper
Helper
Jobb Ansvarig
Support Ansvarig
Meddelanden
155
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Adrian

Vad heter du på discord? Riktigawk

Vad är ditt Hex:ID 11000016f0092cd

Ange ditt födelsedatum 1 Juli 2010

Beskriv din dagliga aktivitet. Just nu så är jag mycket aktiv nästan hela tiden och jag kommer kunna skjöta detta jobb

Hur länge har du varit medlem på Unive? några månader tror är uppe i 6månader nu

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) Går inte att skicka kan skicka till den som tar min ansökan. Men just nu är jag grön spelare.

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakts uppgift är att dem ska underlätta för staffsen och göra det lättare, Genom att banna och sen lämna över det till staffs osv. Servervakts ska rpea helt normalt men dem ska samtidigt hålla koll ingame på vad som händer osv.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag vill bli servervakt eftersom att jag vill göra förändring och underlätta för staffsen. Jag har samt varit staff för nån vecka sen och jag vet hur man ska bete sig som servervakt osv. Jag är aktiv om dagarna och jag tycker att jag kommer kunna sköta detta jobb utmärkt utan några problem. Jag agerar samt proffsigt och håller en bra ton till spelare som vill kriga i mitt pm osv. Så jag har mycket erfarenheter sen tidigare.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption innebär att man tex kickar/bannar någon mitt i ett scenario för att vinna det. Abuse är att man tex ressar sin vän mitt i ett scenario eller senare efter scenariot. Men som sagt abuse/korruption är förbjudet och det ska aldrig ske bland staffs/servervakter. Vi servervakter ska vara förebilder för dem som rpear osv.

+rep Skulle verkligen passa som servervakt, Han kan rpa, kan sin grej och är seriös

Vidare till muntlig intervju, du har 48h på dig att ta din intervju innan den automatiskt nekas. Lycka till!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka