Ej Antagen Gaby_bs | Ansökan till Servervakt [Borzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Gaby_bs

Aktiv Medlem
Meddelanden
826
Reaction score
36
Vad är ditt namn i verkligheten? Gaby

Vad heter du på discord? gaby_bs19

Vad är ditt Hex:ID steam:110000143f2d1fc

Ange ditt födelsedatum 10 December 2004

Beskriv din dagliga aktivitet. Är online ungefär vid 15-16 på dagen till kl 2-3 på morgonen

Hur länge har du varit medlem på Unive? 9 maj 2023

Hur många gånger har du blivit bannad/avstängd (Bifoga Bild) https://cdn.discordapp.com/attachments/1438612576601899159/1480988552488685782/image.png?ex=69b1ad92&is=69b05c12&hm=db447e1faf49df58ad7eb79a4e0c7ca59e04f422af428ad975465aafe752b1a7&

Har du tidigare varit blacklistad? Nej

Förklara vad för uppgift en servervakt har. En servervakt är en helt vanlig spelare, det ända som skiljer sig är att servervakter har förmågan att banna samt kicka från servern om regelbrott uppstår under rpandet. En servervakt ska inte åka runt och leta fel på spelare eller "leka" staff, utan servervakter finns endast där för att underlätta för staffs i det "området" man rpar i. En servervakt har även förmågan att använda sig av kommandot DV. Som servervakt ska man finnas där för alla runt omkring en för att höja rp nivån och vara som en förebild för nya spelare samt gamla.

Varför vill du bli servervakt på servern? Jag brukar oftast rpa på allmäna platser där det oftast sker regelbrott, dvs en del lallare som förstör rpn och sedan kommer undan för att staffs inte hinner komma, eller att en annan SV inte banner. Därav vill jag bli servervakt för att hjälpa till och förbättra rp nivån genom att få bort dessa spelare som bryter mot reglerna runt omkring mig. Samt att jag brukar oftast bli antingen trakasserad eller att killar kommer fram o gör "sexuella" grejer mot mig och mina tjejvänner så det vorre bra att jag har det så jag tillsammans med staffs får bort dessa personer från servern.

Berätta sammanfattat vad korruption och abuse är och hur de kan förekomma på olika sätt som servervakt. Korruption och abuse är att man använder sina perms till sin fördel, det kan vara t.ex att man använder sig av toggleid under skottscenario för att till sin fördel kunna se vart spelarna är.

Nekad, fått indragen Sv mer än 2 gånger

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka