Nekad william johanson221 | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

william johanson221

Icke Medlem
Meddelanden
15
Reaction score
1
Ange ditt födelsedatum: 10 April 2010

Vad heter du på discord? hehe willim#3985

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 104

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? 3-7 timmar par dag ibland mindre:)

Hur ofta kommer du vara inne? 3-8 timmar

Hur många timmar har du på FiveM? 104

Vad heter du? William johanson

Hur gammal är du? 25

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? g har ansett att det behövs mycket fler sjukvårdare, och jag kan vara väldigt seriös när det kommer till rätt tillfälle men kan också skämta till det och vara lite flummig om det är det som krävs för att lätta upp humöret. Jag har också pratat med en annan sjukskötare som hjälpte mig att komma undan några problem som jag hade i denna värld som är Los Santos. Han rekommenderade mig till att bli sjukskötare och det lät som rätt jobb för mig. Jag tror också att jag kommer att göra ett bra jobb i denna insattsen för att jag gillar att åka runt till folk som behöver hjälp vanligtvis också.

Varför ska just du bli anställd? För att jag älskar att träffa nya människor samt hjälpa folk i nöd. Om ett larm går så är jag på plats, jag kan hantera stressen också så ifall någon behöver nöd hjälp så åker sirenerna på och på en minut är vi vid sjukan. Inte heller kommer jag att ta illa upp om det är någon som är jobbig eller bara uppkäftig, jag håller mitt lugn och tålamod.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag har lärt mig om sjukvården i skolan, så jag har aningen koll. Jag har dock inte jobbat som en sjukvårdare förr.

Berätta vad HLR är för någonting HLR är hjärt och lungräddning, för att utföra en hjärt och lungräddning så behöver man mer än att bara pumpa och blåsa lite, måste tänka på vilket sätt personen ligger på, inga trånga luftvägar för då kan du få helt fel uppfattning om situationen, måste också tänka på om det är ett barn eller inte, du kan inte pumpa ett barns hjärta som om det vorre en vuxen person.

Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin är till för jobbet så det innebär att man ska använda sig av något som heter sunt förnuft och inte leka runt med utrustningen. Radion används för att larma om hjälp, förstärkning eller bara att ge information om statusen, o.s.v. Slösa inte någons tid för att liv står på spel.

Har du några andra frågor? Nej inte just nu, men jag ser fram emot att kanske fånga upp ett par frågor ute på fältet. och snälla anstäl mig

Tillbaka