willepille1231
Icke Medlem
- Meddelanden
- 2
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? William Mattsson
Vad är ditt discord namn? Willepille
Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreass svensson 27 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, busig och självsäker
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en människa som vill jobba med samma jobb hela tiden. Som att jag nu har ansök om att blid sjukvårdare så bilr det nog det jag kommer att jobba som på min karaktär så länge jag spelar med den.
Vad kan du bidra med till serverns RP? att det kan bli rolig rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela med power game och ha rolig på sama gång.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte vad jag vet.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man inte kommer ihåg saker som inte har hänt din karaktär. och att man inte får vara rasistisk.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja kc.samme är mitt andra konto men det var inte verifierat så jag använder deta kontot istället för att bli medlem.
Vad är ditt discord namn? Willepille
Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreass svensson 27 år
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? snäll, busig och självsäker
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en människa som vill jobba med samma jobb hela tiden. Som att jag nu har ansök om att blid sjukvårdare så bilr det nog det jag kommer att jobba som på min karaktär så länge jag spelar med den.
Vad kan du bidra med till serverns RP? att det kan bli rolig rp.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? att man ska spela med power game och ha rolig på sama gång.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte vad jag vet.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man inte kommer ihåg saker som inte har hänt din karaktär. och att man inte får vara rasistisk.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? ja kc.samme är mitt andra konto men det var inte verifierat så jag använder deta kontot istället för att bli medlem.