Dubbelpost kc.samme | Medlem ansökning [Scorzy]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

kc.samme

Icke Medlem
Meddelanden
6
Reaction score
0
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? Willepille

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreass svensson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rollig busig snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en människa som vill jobba med samma jobb hela tiden. Som att jag nu har ansök om att blid sjukvårdare så bilr det nog det jag kommer att jobba som på min karaktär så länge jag spelar med den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? så det blir rolig rp men också seriös.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innerbär att man ska spela med power game och ha roligt på samma gång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte vad jag vet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man inte kommer ihåg saker som inte har hänt din karaktär. och att man inte får vara rasistisk.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack det ska bli roligt att kunna utvekla min rp.
 
Vad är ditt namn i verkligheten? william

Vad är ditt discord namn? Willepille

Vad är ditt födelsedatum? 22 Februari 2012

Heter du samma på Discord som på Steam? Ja

Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Andreass svensson 27 år

Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? rollig busig snäll

Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är en människa som vill jobba med samma jobb hela tiden. Som att jag nu har ansök om att blid sjukvårdare så bilr det nog det jag kommer att jobba som på min karaktär så länge jag spelar med den.

Vad kan du bidra med till serverns RP? så det blir rolig rp men också seriös.

Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? det innerbär att man ska spela med power game och ha roligt på samma gång.

Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? nej inte vad jag vet.

Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej

Kan du ge exempel på några av serverns regler? Att man inte kommer ihåg saker som inte har hänt din karaktär. och att man inte får vara rasistisk.

Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej tack det ska bli roligt att kunna utvekla min rp.
det är fel konto mitt konto är willepille jag böt för att min andra konto inte var verifierat och gick inte att fixa
 
Sätter din Medlemskaps Ansökan som dubbelpost eftersom du redan har en annan uppe.
 
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka
Top