Hss0
Icke Medlem
- Meddelanden
- 30
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Elias
Vad är ditt discord namn? eliasss_1 har Nytt
Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rico Alvarez född 1994-05-27
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, beslutsam, omtänksam.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rico Alvarez föddes den 27 maj 1994 i en arbetarfamilj. Under uppväxten lärde han sig tidigt värdet av hårt arbete och att alltid stå upp för sin familj och sina vänner. Han växte upp i ett tufft område där man snabbt fick lära sig att klara sig själv och att inte lita på vem som helst. Som ung drogs Rico till bilar och motorer. Han spenderade mycket tid i lokala verkstäder där han lärde sig att meka och bygga upp fordon från grunden. Samtidigt hamnade han ibland i problem på grund av fel umgänge, men han lyckades hålla sig borta från de värsta problemen tack vare sin familj. När Rico blev äldre bestämde han sig för att lämna sitt gamla liv bakom sig och flytta till en ny stad för att börja om. Han kom dit med väldigt lite pengar men med stora ambitioner och en vilja att skapa sig ett bättre liv.
Vad kan du bidra med till serverns RP? "Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag fokuserar på att skapa roliga och minnesvärda scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag gillar att utveckla min karaktär över tid och låta mina handlingar få konsekvenser i RP:n. För mig handlar RP inte om att vinna, utan om att skapa bra och underhållande situationer tillsammans med andra. Jag är också respektfull mot andra spelare och försöker alltid bidra till en positiv och seriös miljö på servern."
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? fokuserar man på att skapa bra och realistisk RP där alla inblandade får en rolig upplevelse.
Om polisen jagar dig och det är realistiskt att din karaktär blir gripen, accepterar du det istället för att göra orealistiska saker för att fly.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag Tog Pengar ur Kassan på Grovstreet Pizzeria och jag Fick ban och de jag har Lärt mig att man inte ska Göra de och de är i mot Reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Man får inte slå eller döda någon utan en bra anledning Det måste alltid finnas ett scenario bakom. VDM Man får inte använda bilen som ett vapen och köra på folk utan anledning bara för att vinna ett scenario. Powergaming Man ska spela realistiskt och inte göra saker som man inte hade kunnat göra i verkligheten, till exempel springa iväg direkt efter en stor krock som om inget har hänt.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej
Vad är ditt discord namn? eliasss_1 har Nytt
Vad är ditt födelsedatum? 8 Augusti 2009
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Rico Alvarez född 1994-05-27
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Lojal, beslutsam, omtänksam.
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Rico Alvarez föddes den 27 maj 1994 i en arbetarfamilj. Under uppväxten lärde han sig tidigt värdet av hårt arbete och att alltid stå upp för sin familj och sina vänner. Han växte upp i ett tufft område där man snabbt fick lära sig att klara sig själv och att inte lita på vem som helst. Som ung drogs Rico till bilar och motorer. Han spenderade mycket tid i lokala verkstäder där han lärde sig att meka och bygga upp fordon från grunden. Samtidigt hamnade han ibland i problem på grund av fel umgänge, men han lyckades hålla sig borta från de värsta problemen tack vare sin familj. När Rico blev äldre bestämde han sig för att lämna sitt gamla liv bakom sig och flytta till en ny stad för att börja om. Han kom dit med väldigt lite pengar men med stora ambitioner och en vilja att skapa sig ett bättre liv.
Vad kan du bidra med till serverns RP? "Jag kan bidra med seriös och realistisk RP där jag fokuserar på att skapa roliga och minnesvärda scenarion för både mig själv och andra spelare. Jag gillar att utveckla min karaktär över tid och låta mina handlingar få konsekvenser i RP:n. För mig handlar RP inte om att vinna, utan om att skapa bra och underhållande situationer tillsammans med andra. Jag är också respektfull mot andra spelare och försöker alltid bidra till en positiv och seriös miljö på servern."
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? fokuserar man på att skapa bra och realistisk RP där alla inblandade får en rolig upplevelse.
Om polisen jagar dig och det är realistiskt att din karaktär blir gripen, accepterar du det istället för att göra orealistiska saker för att fly.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? jag Tog Pengar ur Kassan på Grovstreet Pizzeria och jag Fick ban och de jag har Lärt mig att man inte ska Göra de och de är i mot Reglerna
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? RDM Man får inte slå eller döda någon utan en bra anledning Det måste alltid finnas ett scenario bakom. VDM Man får inte använda bilen som ett vapen och köra på folk utan anledning bara för att vinna ett scenario. Powergaming Man ska spela realistiskt och inte göra saker som man inte hade kunnat göra i verkligheten, till exempel springa iväg direkt efter en stor krock som om inget har hänt.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? nej