Zycoz
Icke Medlem
- Meddelanden
- 6
- Reaction score
- 0
Vad är ditt namn i verkligheten? Jamie
Vad är ditt discord namn? zycoz0912
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Namn: ahmed andersson Ålder: 25år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam samt gillar att prata
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund: Han har haft en ganska mörk uppväxt med mycket problem vid tidig ålder, hans pappa var alkolist så det var hans mamma som tog hand om han i hela sitt liv. Vid ung ålder så såg det inte ljust ut för ahmed men han kämpade och kämpade. Han fick redan som 11 åring lära sig att klara sig själv. Framtidsplaner: Nu är ahmed 26 år gammal och har ett ganska bra liv, han har ett bra jobb som betalar han bra, han älskar sitt jobb som mekaniker. ahmeds dröm är att starta upp eget företag som ung för att kunna driva företaget länge. Han kör i ett fotbollslag som det går ganska bra för nu också.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med aktivitet, engagemang, glädje samt bättre rp-nivå
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska försöka "vinna" ett scenario bara för att t.ex. man har ett vapen på sig och att man inte vill bli av med det. Man måste hänga med i scenariot och kunna ta en förlust i ett scenario för att det ska bli så bra rp som möjligt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot regeln OOC tidigare när jag körde fivem, då lärde jag mig att man inte ska prata eller skriva i ooc chatten för att undvika att bli bannad.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: att man sitter och pratar i discord när man rpar med någon, eller säger att man ska komma till en plats igenom discord. Powergaming: att man t.ex kör upp för ett berg utan att ha offroadbil eller ha offroaddäck, Suntförnuft: Att göra en sak som bara gynnar dig i ett scenario, alltså att man gör en sak för att vinna ett scenario.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror inte det
Vad är ditt discord namn? zycoz0912
Vad är ditt födelsedatum? 18 Januari 2012
Heter du samma på Discord som på Steam? Nej
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Namn: ahmed andersson Ålder: 25år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? Snäll, omtänksam samt gillar att prata
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Bakrund: Han har haft en ganska mörk uppväxt med mycket problem vid tidig ålder, hans pappa var alkolist så det var hans mamma som tog hand om han i hela sitt liv. Vid ung ålder så såg det inte ljust ut för ahmed men han kämpade och kämpade. Han fick redan som 11 åring lära sig att klara sig själv. Framtidsplaner: Nu är ahmed 26 år gammal och har ett ganska bra liv, han har ett bra jobb som betalar han bra, han älskar sitt jobb som mekaniker. ahmeds dröm är att starta upp eget företag som ung för att kunna driva företaget länge. Han kör i ett fotbollslag som det går ganska bra för nu också.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med aktivitet, engagemang, glädje samt bättre rp-nivå
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att man inte ska försöka "vinna" ett scenario bara för att t.ex. man har ett vapen på sig och att man inte vill bli av med det. Man måste hänga med i scenariot och kunna ta en förlust i ett scenario för att det ska bli så bra rp som möjligt.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Jag har brutit mot regeln OOC tidigare när jag körde fivem, då lärde jag mig att man inte ska prata eller skriva i ooc chatten för att undvika att bli bannad.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Metagaming: att man sitter och pratar i discord när man rpar med någon, eller säger att man ska komma till en plats igenom discord. Powergaming: att man t.ex kör upp för ett berg utan att ha offroadbil eller ha offroaddäck, Suntförnuft: Att göra en sak som bara gynnar dig i ett scenario, alltså att man gör en sak för att vinna ett scenario.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Nej, jag tror inte det