Vad är ditt namn i verkligheten? Benjamin
Vad är ditt discord namn? Zerkoe
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil Gustavsson är 27 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? nyfiken, rolig och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt i Stockholm, är 27 år gammal och heter Emil, han har varit uppväxt med en familj som har varit i militären samt polisstyrkan och har haft en pappa som dött inom polismyndigheten och en bror som stöttat hans pappa. Min karaktär har också velat bli polis eftersom att hans pappa var det.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god rp på servern med mycket erfarenhet. Jag har spelat fivem i cirka 3 år och har lärt mig mycket under den tiden. Jag har erfarnhet inom både kriminell och polis rp och planerar att bli polis på denna server. Det jag har tyckt varit roligast har varit den tiden jag rpat som polis eftersom att man får uppleva så många olika sorters händelser i sin rp och inte bara ta tex områden. Jag har även lite erfarenhet inom staff arbete på några servrar för länge sedan så jag har väldigt bra koll på regler.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha en chans att vinna i scenarion så att man kan skapa en rolig rp för alla. Tex så ska båda sidorna ha en chans att vinna och ha kul i ett scenario och inte förlora bara för att de skulle ha sämre vapen eller bil. Detta måste dock inte bara vara det utan det kan även vara i ett scenario där man blir stoppad av en polis, då ska du inte dra direkt när polisen hoppar ut ur bilen utan du ska vara social och prata med polis så att du kan skapa ett roligt scenario.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot regler när jag började rpa men har lärt mig väldigt mycket under dessa år och fått mycket erfarnehet. Jag har lärt mig av mina misstag och dem kommer inte upprepas.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm: man får inte använda sitt fordon som ett vapen. Rdm: Man får inte döda någon utan en anledning bakom det. Metagaming.: Man får inte använda sig av information utanför spelet och använda sig av den till sin fördel när man rpar.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket erfarenhet inom rp och kan reglerna väldigt bra.
Vad är ditt discord namn? Zerkoe
Vad är ditt födelsedatum? 3 Augusti 2011
Heter du samma på Discord som på Steam? Ja
Förnamn, efternamn och ålder på din karaktär: Emil Gustavsson är 27 år gammal
Hur skulle du beskriva din karaktärs personlighet i tre ord? nyfiken, rolig och snäll
Bakgrund och framtidsplaner för din karaktär: Min karaktär är uppväxt i Stockholm, är 27 år gammal och heter Emil, han har varit uppväxt med en familj som har varit i militären samt polisstyrkan och har haft en pappa som dött inom polismyndigheten och en bror som stöttat hans pappa. Min karaktär har också velat bli polis eftersom att hans pappa var det.
Vad kan du bidra med till serverns RP? Jag kan bidra med en god rp på servern med mycket erfarenhet. Jag har spelat fivem i cirka 3 år och har lärt mig mycket under den tiden. Jag har erfarnhet inom både kriminell och polis rp och planerar att bli polis på denna server. Det jag har tyckt varit roligast har varit den tiden jag rpat som polis eftersom att man får uppleva så många olika sorters händelser i sin rp och inte bara ta tex områden. Jag har även lite erfarenhet inom staff arbete på några servrar för länge sedan så jag har väldigt bra koll på regler.
Vad innebär det att man kan/ska spela för motpartens vinst i ett scenario? Det innebär att båda sidorna ska ha en chans att vinna i scenarion så att man kan skapa en rolig rp för alla. Tex så ska båda sidorna ha en chans att vinna och ha kul i ett scenario och inte förlora bara för att de skulle ha sämre vapen eller bil. Detta måste dock inte bara vara det utan det kan även vara i ett scenario där man blir stoppad av en polis, då ska du inte dra direkt när polisen hoppar ut ur bilen utan du ska vara social och prata med polis så att du kan skapa ett roligt scenario.
Har du någon gång brutit mot reglerna? Om ja, vad hände och vad lärde du dig av det? Ja jag har brutit mot regler när jag började rpa men har lärt mig väldigt mycket under dessa år och fått mycket erfarnehet. Jag har lärt mig av mina misstag och dem kommer inte upprepas.
Spelar du eller är du en aktiv medlem på någon annan svensk RP-server förutom Unive? Nej
Kan du ge exempel på några av serverns regler? Vdm: man får inte använda sitt fordon som ett vapen. Rdm: Man får inte döda någon utan en anledning bakom det. Metagaming.: Man får inte använda sig av information utanför spelet och använda sig av den till sin fördel när man rpar.
Vill du berätta något mer om dig själv som du tror skulle vara relevant för din ansökan? Jag har mycket erfarenhet inom rp och kan reglerna väldigt bra.