Accepterad Wille_b | Ban Överklagan [zem]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille_b

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198444462607/

Ditt Hex-ID: steam:11000011cdc420f

Vad är din discord tagg? Chillo_turken

Vem var det som bannade dig? Zem

Bild på banmeddelande: daddadadad.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag tror att Zem just valde att banna mig för att jag tydligen körde lite för fort inom stan. Tror allt även har misstolkats lite då den staff alltså Zem inte visste vilket scenario som jag höll på med vid den tidpunkten.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att jag och min vän hade plockat en gissla ungefär vid torget. Han är fullt medveten därefter om att han är gisslan till ett rån och han lydig. Därefter åkte vi till butiken som vi skulle råna men kom sedan på att min vän som var med mig inte hade skott i sin pistol. Vi väljer då därmed att vända och hämta pistolskott. Då såklart ökar vi farten lite som jag tror alla hade gjort vid det läget (det gick inte så snabbt heller). Det som gör mig lite mer påverkad att göra denna överklagan är att den hastighet som jag hade när vi åkte (ungefär 130 km/h, den hastigheten hölls inte hela tiden då vi stannade och körde långsammare i vissa tillfällen). Sedan åkte vi mot ett garage och precis då vart jag bannad bara för att jag hade kört LITE för snabbt. Min hastighet påverkade och förstörde ingen rp då vi inte var nära någon folkmängd där personer är.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Det var såklart mitt fel då jag inte höll den hastighet som man ska ha inom staden. Men jag får även säga till mitt försvar att jag faktiskt inte häller hela tiden tänkte på hastigheten då vi skulle och var påväg till butiksrånet. Men annars var hastigheten och det mitt fel, sorry!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, många av de bannsen har varit icke-medlems bans men vissa har varit små regelbrott på senaste tiden som har varit slarvigt av mig. Men jag försöker verkligen ta lärdom och försöker att se till så att det aldrig händer igen!

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Det jag hade kunnat göra annorlunda är att såklart tänkt på hastigheten. Och även tänka på att jag inte skulle ha så mycket stress. Efter denna ban kommer jag verkligen vara extra noga med hastigheterna och trafikreglerna inom stadsdelen.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Yes, såklart!

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Yes!

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka