Accepterad Wille_b | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille_b

Icke Medlem
Meddelanden
44
Reaction score
0
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561198444462607/

Ditt Hex-ID: steam:1100001000056ba

Vad är din discord tagg? Stålpung

Vem var det som bannade dig? elivic1

Bild på banmeddelande: Skärmklipp.PNG

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag har själv förstått allt detta och det är ju såklart ett stort misstag men jag tycker fortfarande att det är lite grovt. Staffsen valde att banna mig då jag ställer mig upp o skjuter mot en person som riktar mot oss. Vi var tre pers nere och han riktar emot min kompis och jag ställer mig upp och skjuter ner honom. Jag fattar att det var lite onödigt men som sagt så tycker jag att den är liiiitee för grov fortfarande.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och tre kompisar var jagade av det gäng vi har krig med. Jag och min kompis hoppar ut vid humane labs och skjuter ner en person av de två. Sedan blir vi alla tre skjutna av en person av de. Vi är 3v1 och när han riktar på min kompis så väljer jag att ställa mig upp och skjuta honom då vi är en 3v1, men lite onödigt kanske.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Nej asså den är ju inte helt felaktig men den är lite grov. Vi har diskuterat detta och vi ser det från två olika perspektiv. Jag tycker inte att den är så grov då vi är 3v1 och han riktar på min kompis när jag ställer mig upp och då tog jag chansen att skjuta hnm.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Asså jag har haft en del för ett tag sen, jag var ganska dålig på rp då men jag har inte haft en ban på ett väldigt bra tag.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Har haft många tillfällen när jag har blivit bannad och jag har resonerat och tagit lärdom av de flesta. Men som sagt var det ett tag sen jag vart bannad och är inte alls av en problemspelare.

Har du lärt dig någonting efter din ban? Japp

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? yes

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka