Nekad _puffe.1k | Beslut Överklagan [Berra1213]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

_puffe.1k

Medlem
Meddelanden
71
Reaction score
2
Ditt discord namn: puffe.1k

Ditt Hex-ID: steam:110000145840cae

Vad för typ av beslut gäller det? Poäng - 10p - Krim Poäng

Vem/vilka tog beslutet? Berra, Yren

Varför tror du själv att beslutet togs? Jag tror att beslutet togs eftersom det såg väldigt fel ut när jag körde in på sjukan. Allt började med att jag åkte med min polare. Jag stötte på några personer som i detta fall var Svedala. Jag sa hej och åkte där ifrån då jag inte vill skjuta för min polare inte är med i gäng. Men dom körde såklart efter och jag stannade till och frågade lixom "vad är det har inte tid med er nu?". Dom valde bara och vara uppkäftiga och jag hade inte tid och prata med dem så jag åkte iväg. Vi kommer sedan utanför sjukhuset där en av bilarna väljer ta sin tur först i ledet och stannar precis framför mig och jag håller hastigheten 150-200 km/h. Där med så går min bil sönder. Jag känner att det är bäst för mig att få laga för jag tycker inte att det är okej att pitta sönder andras bilar så att de går sönder för dom gör ju allt för deras egen vinning. Och väljer jag att laga och dom tar mig på sjukan vilket jag tycker är sjukt fel. Sedan var det med kidnappningen att jag "skrattade" men hela grejen vara att han sa att jag skulle swisha han och då tog jag upp luren så säger han ner och "riktar" när han själv sa swisha mig. Då tyckte jag att de va roligt men de va inte menat att skratta på de sättet. Tror även att jag kom åt "N" knappen för mycket för jag tyckte verkligen att de va roligt de han gjorde men de va ju såklart inte menat att de skulle utföras ingame eller så på de vis.

Hur är beslutet felaktigt? Jag skulle säga att det inte är helt felaktigt eftersom jag körde såklart in på sjukan men jag tycker hela grejen var helt fel. Lixom att pitta våran bil så den lixom är helt helt sönder för att göra de till deras egna vinning är helt tråkigt engilt mig. Därför körde jag in för att laga såklart och sedan köra ut. Att dom är lixom 10 bilar på mig och sedan pittar mig. Det maker ingen sense att ta mig på sjukan då och pitta mig. Och som jag berättade ovan så var de inte meningen att skratta på något sätt under kidnappningen.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Har inget ni har alla bevis som finns! Har dock klipp när jag är kidnappad och där med skrattar och jag skrattar lixom påriktigt irl för att de va roligt och de kan bevisa att de inte var mening att skratta ig under kidnappningen. Det gick lixom inte hålla mig.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka