Accepterad Wille13 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Wille13

Icke Medlem
Meddelanden
28
Reaction score
21
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/id/Wille/

Ditt Hex-ID: steam:110000136d1f6d2

Vad är din discord tagg? Wille#2752

Vem var det som bannade dig? waguchampangemode#4787

Bild på banmeddelande: 20230512152619_1.jpg

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? För att jag spelade som barn ped utan ped.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag och mina kompisar var på piren och chillade och pratade. De gick bra tills polisen kom och då på nogon konstig anledning så tog någon indevid upp mig och sa "vi sticker från polisen?" Jag svarade med "okej" f(fattade inte vad som skede just då). Han tog mig bakom piren och där kom Kevin Ågren och Alice och någon mer och hjälpte mig. Efter detta så blev jag bannad.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. De var felaktigt då jag inte ens visste att jag inte hade peden, jag hade den förut och som jag hade uppfattat de så skulle jag få tillbaks peden, han kanske inte kan läsa av mina tankar men han måste ju också lyssna på vad jag har och säga och inte bara banna mig. De som var mest felaktigt att han prårikgt timeout mig i dc. Jag hade inte ens försökt kontakta han, detta tycker jag är oxeltabelt med att ge mig en timeout på dc när jag inte ens har gjort något.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Sundförnuft, spelat som barn med krim och mer som har varit felaktiga som jag har fått unban på.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att kollat i dc om jag ahde rollen som ped kvar?

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja och nej

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår:)

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka