Nekad Zandero | Beslut Överklagan [cmail]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Zandero

Icke Medlem
Meddelanden
73
Reaction score
2
Ditt discord namn: Zandero#0629

Ditt Hex-ID: steam:11000015ae3cd31

Vad för typ av beslut gäller det? Medlem krim

Vem/vilka tog beslutet? LiamSwe27 (inte staff längre)

Varför tror du själv att beslutet togs? Vet inte för han förstod inte vad jag menar tror jag för han drog in minna roller för att jag hade fått en ban och fått indragna roller men sen hade jag fått till backa minna roller av limpis och sen var det inget mer med det och efter typ 2 veckor så skriver LiamSwe27 att jag ska ha indragna roller för jag blev bannad och jag skrev till han att jag hade fått tillbaka roller av limpis men han trodde väll inte på det men vet inte och sen så blev jag bannad ur dc men nu när jag är tillbaka så vill jag ha till backa mina roller då jag hade fått tillbaka de och det var inte ens liamswe27 som drog in dom från början han bara kom från ingen stans och bara skrev till mig och drog dom.

Hur är beslutet felaktigt? Ja det är det efter som jag redan hade fått tillbaka minna roller för länge sen och jag redan hade fått indraget men fick till backa de det hade blivit ett missförstånd har bevis på allt.

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: Limpis vet att han gav mig rollerna har bild bevis på det att jag fick till backa de men han kan inte göra något efter som han inte är staff längre heller redan kollat med han men han sa att han inte var staff och de respekterar jag det så skriv till mig i pm om ni inte tror mig så skickar jag bevis.

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Senast ändrad:
Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka