Nekad pirateboy32 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

pirateboy32

Icke Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
1
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199302483161/

Ditt Hex-ID: steam:110000150009cd9

Vad är din discord tagg? 914e

Vem var det som bannade dig? vossy

Bild på banmeddelande: image (1).png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Jag och vossy hade ett argument och vi hade bråkat. Jag golade ut hans vänner för fusk och då så erkände han "har pm bevis" att han bannade mig för det argumentet/bråket!

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Jag hade en c logg ban på 30 dagar och efter typ 16 dagar från ingenstans vi bråkade dagen innan och han bannade mig för fusk. För ingenting asså jag fattar inte och att få ped genom fusk är så bullshit. Jag har ej fuskat. Förlåt för att jag använde peden dock.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Felaktig/giltig jag använde ped utan ped för att ha det under natten bara när det var få inne. Men ja, fuskade ju dock inte!

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Jag har blivit bannad tidigare, dokumenterar inte bans så jag har inte dem. Men typ alla har jag tagit lärdom av sedan finns det ju felaktiga bans man blivit unbannad för.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Inte använt peden

Har du lärt dig någonting efter din ban? Vet ej riktigt. Ped utan ped, ja. C loggen ja. Det har ju gått 1 år.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka