Nekad younes10 | Beslut Överklagan [taxi3765 + strömmen]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

younes10

Medlem
Meddelanden
284
Reaction score
2
Ditt discord namn: mff110

Ditt Hex-ID: 11000013f615644

Vad för typ av beslut gäller det? Min krim-roll

Vem/vilka tog beslutet? Det var strömmen, Alibabas taxi samt Svante.

Varför tror du själv att beslutet togs? För att det var en person som shoot on sighta och det inte ens var jag på klippet. Jag var inte ens med där!

Hur är beslutet felaktigt? Jag vet verkligen inte alls just varför jag fick indragen krim. Jag är verkligen chockerad över vad som hänt och att de bannar mig ogiltiga grunder med ett bevis där personen har ped och skjuter mekka. Som ni även kan se så har jag ingen ped och har heller aldrig haft ped på unive under alla tider jag spelat på unive. Det var min bil på klippet men jag förstår inte hur ni kan banna mig utan att ens kolla shooting-logs och titta och insett vem som faktiskt sköt och shoot on sighta. Förmodligen så hoppade han support och sa att det var jag. Men jag tycker att detta är helt felaktigt beslut och ganska slarvigt enligt mitt perspektiv och just därför vill jag notera och kommer ta vidare detta i och med att ni bannat mig på felaktiga grunder utan att bevisa att det är faktiskt varken jag som skjutit eller jag som har ped och ändå anklagar ni mig och drar ni in min krim för en shoot on sight utan att kolla noga!

Bifoga bevis och länkar som är relaterade till ärendet: https://medal.tv/games/gta-v/clips/l8qIOfbQqSLNwQ6kS?invite=cr-MSx4WmgsNDEzNTQ1MzQx&v=0

Förstår du att vi kommer att stänga din överklagan ifall beslutet ej är felaktigt? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka