Accepterad watch990 | Ban Överklagan [Hapyxz]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Watchsixpack

Medlem
Meddelanden
145
Reaction score
5
Länk till din steam profil: https://steamcommunity.com/profiles/76561199792787761/

Ditt Hex-ID: steam:11000016d3a1131

Vad är din discord tagg? watchsixpack

Vem var det som bannade dig? emnez.

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2025-04-17 154444.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? I deras ögon så försöker jag inte hitta andra vägar ut ur scenariot och bara "shoot on sightar/powergamear".

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Blev bannad 3 dagar efter scenariot.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Man kan se på det på olika sätt, jag ser och förstår staffsens sida och jag kommer alltid att ta åt mig av det dom säger och förbättras absolut, men i just det scenariot ser jag inte hur jag kan ha gjort fel?
Först så pittar dom mig och hoppar ut, jag RPar på skador men kanske inte på bästa sätt men det hoppas jag att man förstår på grund av situationen jag var i där, sedan åker jag iväg när dom riktar och det gör jag för att det fanns ett sätt ut därifrån, men då skjuter dom däcken på bilen och det gör så att jag inte kan försätta köra, min karaktär får adrenalin kick så den hoppar då ut och skjuter mot dom.
Vill tilläga att klippet som finns på beviset är från min stream på twitch som dom var i och meta under tiden vi RPa, dom klippar bort delen där dom pittar och endast tar med där dom anser att jag gör fel.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Har inte alla i huvudet, men har tagit lärdom av dom.

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Sköt det lite mer snyggt när det kom till att RPa på skador, då menar jag att kanske skriva något mer realistiskt i /me än "ont".

Har du lärt dig någonting efter din ban? Jag ser då att jag inte gjort något större fel än det jag skrev i /me men ifall ni ger mig en andra chans här och vill prata om det så tar jag absolut åt mig och lär mig av det ni säger.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja.

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka