Accepterad Abbelito | Åtgärd Överklagan [Koki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Abbelito

Medlem
Meddelanden
22
Reaction score
1
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: Vladimir povolk
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Jag körde runt och chillade sen kommer det killar från sons och då stannar jag så hoppar dom ut på mig direkt sen efter en lång jakt så pittar dom mig så jag halv voltar och allt gick så snabbt så jag valde att hoppa ut och glömde rpa på skadorna och när jag kollade runt om kring mig ser jag ingen rikta bara en kille på hoj men han var andra sidan bilen så tänkte det är lungt för han kan inte träffa mig så jag hoppade ut o försöka skjuta en kille men dog då. Jag tänkte it riktigt på att jag skulle värna mer om min gubebs liv samt rpa på skadorna. Jag försår det ser ut som fearrp men det var aldrig min mening och att förstöra senariot eller liknade blev bara stressad i senariot och tänkte inte riktig. Hoppas jag kan få en andra chans med detta.

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Eftersom alla gör fel någon gång ibland alla blir stressade och jag kommer tänkte mycket mer på detta efter jag har kollat om på senariot och klippet så kommer jag att tänkte mer på fear och rpa på skador. När man är stressad blir det lätt att glöma saker som då jag gjorde med fear osv. Därför har jag inset det är viktig och försöak ta det lungt och tänka till innan man agera mer en sån sak. Jag tar med mig detta som en viktig lärdom och något som kan hjälpa mig undvika liknade misstag framöver.

Har du bevis som stödjer din överklagan? tro klippet har raderas så kan it få tag på det något mer.

kunde inte ta temporär avstängning för ngn andledning

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka