jon ohlsson
Icke Medlem
- Meddelanden
- 68
- Reaction score
- 0
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Blev jagad av 5 bilar själv dom pittar ner mig från en bro jag Rpar på skador sen efter jag kör iväg så följer dom efter och pittar mer har allt på klipp. Sa busunge men det andra är felaktigt fear o powergaming.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? För jag fick aldrig blackscreen och blev sönder pittad Rpade där med på skador men dom säger att jag inte gör det, vet att jag rpade för lite då dom pittade 10 gånger men rpade på sakdro kanske 5 av dom gångerna, fear rp är inte när man kör iväg ifall ngn hoppar ut och man kör inom 2 sekunder.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mxDdVTEEu_JNyOd1n?invite=cr-MSxhNnUsMjA4NjYwNzA5
här campar dom på sjukan då dom hade redan dödat mig 10 min tidigare
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Staff behöver verifiera information manuellt.
Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Blev jagad av 5 bilar själv dom pittar ner mig från en bro jag Rpar på skador sen efter jag kör iväg så följer dom efter och pittar mer har allt på klipp. Sa busunge men det andra är felaktigt fear o powergaming.
Varför anser du att åtgärden var felaktig? För jag fick aldrig blackscreen och blev sönder pittad Rpade där med på skador men dom säger att jag inte gör det, vet att jag rpade för lite då dom pittade 10 gånger men rpade på sakdro kanske 5 av dom gångerna, fear rp är inte när man kör iväg ifall ngn hoppar ut och man kör inom 2 sekunder.
Har du bevis som stödjer din överklagan? https://medal.tv/games/gta-v/clips/mxDdVTEEu_JNyOd1n?invite=cr-MSxhNnUsMjA4NjYwNzA5
GTA V Trimmed Clip 1 - Clipped GTA V with Medal.tv
Watch GTA V Trimmed Clip 1 by Ludvig_bralle and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
GTA V Trimmed Clip 1 - Clipped GTA V with Medal.tv
116 Views - Watch GTA V Trimmed Clip 1 by Ludvig_bralle and millions of other GTA V videos on Medal. #gtav, #grandtheftautov
medal.tv
Har du läst och förstår reglerna? Ja
Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja