Nekad Lucifer | Åtgärd Överklagan [Koki]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Lucifer

Aktiv Medlem
Servervakt
Jobbstyrning
Meddelanden
738
Reaction score
58
Manuellt läge
Spelaren kunde inte hitta sin åtgärd via sökfunktionen.
Uppgiven referens: 1492704008195018832
Portalen har skapat ett oidentifierat forumärende för manuell koppling.

Beskriv vad som hände från ditt perspektiv Körde runt i Sandy, en svart BMW börjar jaga oss i bilen och jag försöker köra ifrån bilen. Jag kör sedan vid sidan av tågspåret varav han kommer och pittar mig i fullfart, hoppar ur bilen och försöker skjuta varav jag skjuter honom ur bilen då jag anser att det är sista utväg innan han skjuter mig då han redan bevisat att han bara vill vinna genom att han tydligt pittar med mening

Varför anser du att åtgärden var felaktig? Jag anser att åtgärden är felaktig eftersom att personen pittat mig i tydligt hopp om att döda mig. I bevismaterialet som personen skickat så ser man inom första sekunden att jag skjuter. Klippet är tydligt vinklat för att se ut som att personen ifråga inte begått något regelbrott. Hans polare pittade mig i fullfart, passageraren hoppar ut varav jag skjuter, det anser jag inte är powergaming då jag inte ser "vinsten" i detta scenario. Mitt klipp visar tydligt att han pittar mig varav jag skjuter honom efter att han hoppat ut i farten. Personerna i frågan har visat att de inte kan rpa på ett bra sätt då dom redan 20 minuter efter detta "scenario" fick indragna krim roller. Anser även att de borde få poäng för VDM samt Hets OOC. Bevis i klippet.

Har du bevis som stödjer din överklagan? https://cdn.discordapp.com/attachme...f5ee787a1c4149d3122d8ba76276cde5462eed0b04d8&

Har du läst och förstår reglerna? Ja

Förstår du att falsk information kan leda till ytterligare åtgärd? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka