- Meddelanden
- 40
- Reaction score
- 2
Ban-referens
fivem-ratten-mxmr — FiveM, Utgår 2026-03-30
Anledning: Hoppar ut o skjuter utan prat
Bannad av: Alec
Visa på portalen →
Berätta vad som hände Så det som hände var attdet var 2 grabbar som var sen hetsiga sen jagar dom mig i gs sen gömmer jag mig och dom hittar mig sen åker jag iväg och vid ett garage vid torget avänger dom in för att skotta, så ja kör förbi och den tunneln vid torget ish kommer dom och pittar in mig i väggen och sen ser ja en me vapen och hoppar ut och skjuter men jg bena en och den andra skjuter från bilen han hoppar ej uit
Tar du ansvar för det du blev bannad för? JA, eftersom jag hade bara 2 minuter klipp kunde jag inte visa när vi FAKTISKT SNACKADE MED VARANDRA, så staffsen trodde de va brist på social rp vilet jag förstår men hea saken var att jag hann reagera före och skjuta först för o värns om mitt liv, så jag tycker bannen är felaktig
Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Eftersom det var dom som ville starta skottlossningen så tror staffsen att jag ska låta dom skjuta mig så om ja blir pittad in i en vägg o ser dom me vapen, klart att jag ska skjuta så jag tycker jag gjorde rätt
Varför ska vi ge dig en till chans? Denna gångne ska jag försöka ta mer klipp snabbare och kanske prata mer under klippet så staffsen kan se att jag faktiskt hade social rp men de var it ens hela grejen från början för jag hoppade support på en killen för han sköt från bilen från början men jag ska lära mig ta mer klipp och prata mer
Har du läst våra regler? Ja
Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja