Nekad villekille08 | Ansökan till Servervakt [AO]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

dr1x

Icke Medlem
Meddelanden
105
Reaction score
5
Vad är ditt namn i verkligheten? Ville

Ange ditt födelsedatum 3 September 2008

Vad heter du på discord? ville#8139

Mellan vilka tider kan du oftast spela? Det är olika men jag är väldigt aktiv inom rp vardagar 14:00-22:00 helger 9:00-01:00

Hur länge har du spelat på Unive? I typ 3-4 månader

Vad skulle du göra om du blir servervakter? Jag hade först och främst gått in på servern och rpat och holla koll så att alla följer reglerna för att jag tycker att det är viktigt att kunna utveckla rp nivån på servern så vi minskar på alla lallare oC dom som inte kan reglerna så att unive blir en bra server och får mer spelare men det är mest att jag hade hållit koll så att alla följer reglerna och minska på dem sen lallar och inte kan reglerna för det är viktigt att man ska kunna ha bra rp och bara inte gå runt och göra vad man vill för att man ska följa reglerna på ett bra sätt så att man slipper ev banna dom eller kicka för att jag tycker att man. Inte ska behöva göra det och det är tråkigt att man behöver göra det för att det finns folk som lallar.

Vad är det som får dig att vilja bli servervakt på just Unive? Det är för att jag är väldigt aktiv på servern och att jag vill hjälpa er med att utveckla rp nivån på ett bra sätt som möjligt så att vi slipper banna så många på en dag för att det är tråkigt att vi ens behöver göra det för att alla ska lalla men det är mest att jag vill hjälpa er med att utveckla rp nivån på servern.

Hur tror du att du skulle kunna bidra till att göra Unive till en bättre plats? Det jag tycker att jag kan göra är mest att hjälpa er med rp nivån så att alla följer reglerna och inte bara går runt och slår folk för det är inte ok för dom som lallar slösar vår tid genom att vi ska behöva säga till dom och sånt så jag hade kunnat förbättra rp nivån för vissa folk tycker att det inte är kul att man ska bli vdmad eller ner slagen för att dom inte håller sig till suntförnuft och jag hade kunnat sprida glädje till servern så att dom tycker att det är en bra server och att dom vill spela på denna hela tiden och jag vet att vi kan få unive till en bra server som den redan är.

Varför ska just du bli servervakt? För att jag är väldigt aktiv och gör det jag ska och jag är inte rädd att av banna folk eller kicka för att dem inte följer reglernaoch för att jag är en väldigt glad person som sprider mycket glädje och jag tror att jag kan sprida mycket glädje över hela servern och att jag vill hjälpa till och utveckla rp nivån på servern för det tycker jag är väldigt viktigt att man ska ha koll på reglerna.

Varför vill du bli servervakt? För att jag är gätte aktiv på unive och för att jag vill hjälpa er staffs och mods med rp nivån så. I slipper banna massa folk för att det är inte kul att banna folk för att det dels slösar på ens tid men ändå är det viktigt att man minskar på alla lallare för att dem hör inte hemma på servern tycker jag och att man lär ut hur man rpa som tillexempel att man ger dom en varning så att dom lär sig vad som gör fel.

Hur goda kunskaper har du gällande staff relaterade-kommandon? Ja det har jag för att mina kompisar har varit servervakter och då har jag sett hur det går till commmands: /kick id anledning, / sv ban (id) (anledning. Toggle id

Är du whitelistad på serven? Ja

Har du varit bannad på serven förut? Om så är fallet, berätta om dina bans Ja det har jag men jag har lärt mig vad jag har gjort fel och har inte blivit det på länge

Spelar du på någon annan server för tillfället? Nej unive är den bästa servern i världen!

Sök igen om 1 vecka och fundera lite över vad sv innebär. Mvh

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka