- Meddelanden
- 35
- Reaction score
- 1
Ange ditt födelsedatum: 9 September 2008
Vad heter du på discord? Viktor Pettersson#3919
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 700+
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Jag kommer vara inne varje dag 2 timmar minst.
Hur ofta kommer du vara inne? Ja kommer vara inne varje dag på unive.
Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 700+ timmar
Vad heter du? Martin Johnsson
Hur gammal är du? Han är 20 år gammal.
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att för att jag vill hjälpa till i samhället.Jag vill inte att folk ska dö man ska dö naturligt av ålder inte av hjärt attack eller massa sånt skit.jag vill också bli anställd för att jag tycker om jobbet i helhet.
Varför ska just du bli anställd? Om jag kommer bli anställd jag kommer vara en bra kollega och tycka om min miljö jag befinner mig.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag är bra på att köra bil snabbt.Jag kan HLR och jag vet hur man hanterar en skadad person.
Berätta vad HLR är för någonting HLR står för Hjärt Lung Räddning
Man använder det när ens hjärta har stannat.
T.ex när någon har drunknat och man använder sig av HLR och när den har börjat hosta upp vatten lägger man personen i en sido possession så att dem hostar ut vattnet.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin innebär att man ska vara tyst när någon annan pratar.Man ska tänka efter vad man säger.Och det man säger ska vara kortfattat.
Har du några andra frågor? Nej faktiskt inte.
Vad heter du på discord? Viktor Pettersson#3919
Är du whitelistad? Ja
Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 700+
Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? Jag kommer vara inne varje dag 2 timmar minst.
Hur ofta kommer du vara inne? Ja kommer vara inne varje dag på unive.
Hur många timmar har du på FiveM? Jag har 700+ timmar
Vad heter du? Martin Johnsson
Hur gammal är du? Han är 20 år gammal.
Har du B-Körkort? Ja
Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill bli sjukvårdare för att för att jag vill hjälpa till i samhället.Jag vill inte att folk ska dö man ska dö naturligt av ålder inte av hjärt attack eller massa sånt skit.jag vill också bli anställd för att jag tycker om jobbet i helhet.
Varför ska just du bli anställd? Om jag kommer bli anställd jag kommer vara en bra kollega och tycka om min miljö jag befinner mig.
Har du tidigare erfarenheter inom yrket? Jag är bra på att köra bil snabbt.Jag kan HLR och jag vet hur man hanterar en skadad person.
Berätta vad HLR är för någonting HLR står för Hjärt Lung Räddning
Man använder det när ens hjärta har stannat.
T.ex när någon har drunknat och man använder sig av HLR och när den har börjat hosta upp vatten lägger man personen i en sido possession så att dem hostar ut vattnet.
Förklara vad radiodisciplin innebär. Radiodisciplin innebär att man ska vara tyst när någon annan pratar.Man ska tänka efter vad man säger.Och det man säger ska vara kortfattat.
Har du några andra frågor? Nej faktiskt inte.