Accepterad viktorforce321 | Sjukvården Ansökan

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

viktorforce321

Icke Medlem
Meddelanden
8
Reaction score
0
Ange ditt födelsedatum: 17 Oktober 2007

Vad heter du på discord? Viktorforce#8603

Är du whitelistad? Ja

Hur många timmar har du på FiveM? 764,2 timmar

Hur många timmar per dag kommer du vara aktiv? runt 6-7 timmar

Hur ofta kommer du vara inne? Jag kommer vara aktiv från 13 - 22 under helger fast jag har ju skolan där jag slutar oftast runt 15.10 till 21.30

Hur många timmar har du på FiveM? 764,2 timmar

Vad heter du? Johan karlson

Hur gammal är du? 24

Har du B-Körkort? Ja

Varför vill du bli Sjukvårdare? Jag vill hjälpa folk i nöd eller bara någon som blivit skrämd, bevittnat en trafikolycka och behöver stöd. Jag kommer att ge personer den bästa möjliga vård att komma på fötter eller att rädda liv. Sen är även adrenalinet man får av all stress där folk kan exempel vis skrika eller gråta i bakgrunder och att ingen dag kommer se likadan ut och att allting kan hända får en verkligen att vilja åka till jobbet och prestera sitt yttersta. De skulle vara rolig att jobba med polisen och räddningstjänst och ha en stor roll inom samhället och förväntningar att man ska prestera bra är höga.

Varför ska just du bli anställd? Jag vill bli anställd eftersom jag vill ha en stor roll inom samhället och jag letar efter ett jobb där ingen dag är den andra lik. Jag tycker att jag ska bli anställd för att jag är en trevlig person som dem flesta tycker gott om och de skulle vara rolig att lära känna alla kollegor och även prata med civila i sitt jobb.

Har du tidigare erfarenheter inom yrket? I flera situationer så har jag sätt mycket trafikolyckor och jag har försökt att hjälpa så mycket som möjlig men räddningstjänsten har oftast dragit bort mig från platsen. Jag har lärt mig hur man ska behandla folk som har blivit skadade så att dem behöver akut hjälp. Jag har lärt mig att vara lugn och lita på mig själv.

Berätta vad HLR är för någonting HLR är en teknik som man använder när en person är medvetslös. Man ska ha raka armar så att man inte blir trött så snabbt sen så ska du plasera sin handflata i mitten av personens bröst och sen ska man trycka ner snabbt 30 gånger sen gör man 3 inblåsningar och sen gör man samma rörelse tills den medvetslösa personen vaknar.

Förklara vad radiodisciplin innebär. De är när man pratar lugnt i radion och använder sig med rätt ord så att dem andra kollegorna kan höra. Man ska prata lugt och fint.

Har du några andra frågor? Inte direkt, jag har en annan kompis som är sjukvårdare så att han har redan svarat på mina frågor:)

Tillbaka