Accepterad Viktor5235 | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.

Viktor5235

Aktiv Medlem
Meddelanden
183
Reaction score
41
Länk till din steam profil: heter Viktor5235 på steam

Ditt Hex-ID: steam:11000013ec29865

Vad är din discord tagg? Viktor5235#6522

Vem var det som bannade dig? Lacha

Var är du bannad? FiveM Servern

Bild på banmeddelande: Skärmbild 2023-07-06 134712.png

Varför tror du själv att staffs valde att banna dig? Staffs valde att banna mig pga att jag "cloggade" och sedan kom in och spawnade arbetsplatsen igen.

Berätta exakt vad som hände just precis innan du blev bannad. Det som hände var att vi i West Famliy äger kokset och brukar vara där och skydda och kolla så att allt ser bra där. Vi vill ju göra det så socialt så det bara finns så vi valde att stanna där och skydda de som producerade medans vi patrullerade på oljeriggen. I detta läge börjar vi känna oss obekväma eftersom att de bara kom mer och mer personer. Vi försöker hålla allt under kontroll när jag och min kompis gick upp till helikopterplattan och vi hörde skott. När vi kommer ner ser vi att det är värsta skottlossningen och anledningen va för att vi sa att vi var där och tog procent. Efter detta ca 10 min så väljer jag och quita för att sedan komma in igen för att ta en bild på mapen för att sedan rita upp hur en eventuell stormning skulle se ut (Denna bilden skulle jag behålla för mig själv). Då ser jag att Gabi har valt att skriva att jag ska komma support och där pratades det. I mina ögon så skulle jag bara kolla på mapen för att rita en bild på vart gänghusen fanns. och hur omgivningen är. Jag vet detta var väldigt dumt.

Var det en felaktig ban eller var det du som gjorde fel? Om det var en felaktig ban förklara varför den var det. Själv så tycker jag att det är väldigt oklart eftersom att Lacha sa att det kom personer 10 min efter vi hade quitat fast då tror jag att jag hade isf blött ut och det hade inte hänt något scenario eftersom vart tolvad. Sedan så är det en annan femma att jag tog arbetsplatsen, jag var ju fortfarande tolvad och ingen var ju ig och jag bad aldrig om ress utaan jag skulle bara kolla en sak på mapen för att se en inblick hur det ser ut vid olika hus. Men jag har lärt mig.

Ifall du har blivit bannad här tidigare, berätta om dina tidigare bans och hur du lyckats ta lärdom av dina tidigare bans. Det har varit lall för att jag jobbat på qpark

Hur hade du kunnat gjort annorlunda? Att inte spawna in igen och bara gå från datan

Har du lärt dig någonting efter din ban? Ja att man ska alltid vara på den säkra sidan

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja jag förstår det

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka