Accepterad allenkriminalic | Ban Överklagan [320]

Välkommen till Unive

Ett av Sveriges största gamingcommunityn med inriktning på GTA Roleplay

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Meddelanden
3
Reaction score
0
Ban-referens
fivem-siren-0w9d — FiveM, Utgår 2026-03-31
Anledning: Brist på social rp
Bannad av: Slem
Visa på portalen →

Berätta vad som hände (från mitt perspektiv såg det ut så här) Vi hade ett scenario där vi tänkte kidnappa någon som hade stulit från oss. Vi låtsades som att de skulle prodda tillsammans sedan lura vi dit henne. Men när hon kom dök det upp 2 rosa bilar, vi fortsatte gömma oss i hangaret med våra vapen redo då vi tänkte vänta ut det. En utav de rosa bilarna kör fram för att kolla vårat hangar och då hoppar 4 av oss upp och riktar vapen mot honom och ropar åt honom att hopppa ut. Han pausar i ca 2 sekunder sedan börjar han backa och då börjar vi skjuta mot däcken. Mitt spel kraschar precis direkt efter detta(clippade men fick bara med efter kraschen inte resten av scenariot).

Jag tror jag blev bannad för att det fanns ett clip en bit ifrån där bilen bara åkte in och åkte ut efter 4 sekunder och då ser det ut som vi bara sköt direkt mot bilen utan att prata, vilket inte blir särskilt social rp.

Tar du ansvar för det du blev bannad för? Jag tar ansvar för brist på social rp.

Vad har du lärt dig och vad skulle du göra annorlunda? Eftersom vi var i en zon där gäng proddar hade jag vapnet ute och redo, jag missupfattade regeln och visste inte att vi inte hade området. Nästa gång kommer jag försöka prata mer innan jag tar ett beslut att skjuta eller se till att vi äger området.

Varför ska vi ge dig en till chans? Det är min första ban och jag tror jag bidrar med bra rp samt gäng rp. Framåt kommer jag vara mer noggran med reglerna.

Har du läst våra regler? Ja

Förstår du att ifall du ber om att få din överklagan läst kommer vi att automatiska neka den? Ja

Status
Ej öppet för ytterligare svar.
Tillbaka